Oktoberbebisar 2015
:)
Gick in i vecka sju idag, ska på inskrivningssamtal imorgon, iih! Helt pirrig :D
Hej, jag är i vecka 8 (7+3) och imorse kom det en rosa flytning när jag torkade mig. Tycker ni att jag ska oroa mig? Fick missfall i vecka 6 i juni och minns inte riktigt hur det började då. Känner mig jätteorolig men det har inte kommit nåt mer under dagen.
Hittar den inte
Har du iphone? Tänker om det är en app som bara är gjord för Apple?
Haha Oregano !
Ja hörrni allihop
Så skönt att ventilera här!
Jag är mest orolig hela tiden.
Känner mig nojjig att jag "bara" mår lite illa, är trött o har ont i magen.
Är ju verkligen motsatsen till hård....
Men så är jag ju bara i v5.
Läste forskning igår att de som mår mest illa löper mindre risk för mf än de som inte mådde illa. Så nu sitter man och hoppas på det.*hopplös*
Kram på er!
Fick reda på idag att jag är rhnegativ, jag som alltid trott jag är positiv. Verkar vara ovanligt, nån mer som har rh-? Nu kommer jag säkert börja oroa mig över det också...
Jag är också rh-, och har fött fem friska barn. Det innebär att du får ta en spruta när barnet är fött så du inte bildar antikroppar mot ev kommande graviditeter. Jag kommer inte ihåg riktigt mer vad det innebär men det har aldrig varit något problem.
Går in i vecka 12 på onsdag. Började blöda förut, ringde 1177 i panik. Hon sa att jag ska stanna hemma från jobbet imorgon, kontakta bm och att det ska kollas upp. jag tror jag deppar ihop totalt, så himla orolig. :(
Hoppas det inte är nån farlig blödning...
Har du haft någon tidigare?
Har du ont? Be att få komma på ultraljud i veckan..
Hoppas allt går bra!
Har inte haft sex så beror inte på det. Det började igårmorse. Då var det som en ljusrosa blödning som bara kom på pappret när jag torkade mig. På eftermiddagen började de rinna helt plötsligt när jag stod i köket, trodde de var flytningar först men det var det inte, blev som en pöl och fortsatte rinna en stund när jag satt mig på toa (ursäkta om det låter äckligt). efter det har det bara kommit i samband med toabesök, inget i bindan alltså . Inga klumpar. Har ringt iaf så de ska ringa upp vid 11. Har konstant "mensvärk " sen igår eftermiddag.
tack för allt stöd, behöver verkligen det nu.