Oktoberbebisar 2015
Hoppar in här! :) Väntar barn nr 2 med bf i mitten av oktober, har haft ett ma och ett mf under senaste året så är lite orolig nu men hoppas att det kan gå vägen den här gången!
Hoppar in här! :) Väntar barn nr 2 med bf i mitten av oktober, har haft ett ma och ett mf under senaste året så är lite orolig nu men hoppas att det kan gå vägen den här gången!
Grattis och håller tummarna :)
Nån som käkar vitaminer av något slag för gravida och iså fall vad?
Är ju lite dålig på grönsaker så jag funderar på att köpa några vitaminer
Jaha okej :) vi ska nog oxå göra Kub. Varför vill ni ej ha hälsosamtal?
HALLÅ!!
Undrar om ni skulle vara intresserade av att skapa en facebookgrupp för oss som har bf i oktober? För oss i denna gruppen, (även för andra som har bf i oktober) men tänkte att det kunde va roligt att vi samlas i en fb grupp också?? :)
Den kommer isf självklart att vara helt hemlig så inga förutom oss medlemmar kan se vad som skrivs där.
Skicka meddelande med er mailadress till mig så kan jag göra en grupp om vi är många som vill vara med :)
lämnar tyvärr gruppen och önskar er alla lycka till :)
Den vill jag va med i, vem kontaktar man? :)
Jag är lite orolig nu. Tog ett test imorse som visar svagare än förra veckan. Dock drack jag typ 1 liter vatten igår kväll och har kissat 2 gånger sen dess innan jag tog testet.
Vad tror ni det beror på? Utspätt urin eller möjligt MF? Tänkte köpa ett digitalt och se om det har ökat där. OM det har det ska jag sluta testa och noja mig.
Var i dag på tidigt ul och blev helt knäckt. Inget foster syntes, bara gula säcken. Han var osäker på om jag hade kommit mycket kortare än jag trodde själv eller om det inte utvecklades. Så nu får jag vänta 2 veckor för att se vad som händer ... Vill bara lägga mig ner och gråta
Vill också vara med i oktobergruppen här på familjeliv :) Måste man va inbjuden för att vara med? Kan någon bjuda in mig isf vore de snällt! :)
Gick in i v 16 idag och har sedan några dagar tillbaks känt små buffar från lilla mini i magen <3 Så underbart mysigt!
Hej alla! :)
Jag skre om min sambo som låg i respirator. Men han har fått komma hem nu och mår bra :) Vilken lättnad. Jag hade fått tankar om att jag skulle bli ensam m.m så jag är såå tacksam. :)
Måste bara få fråga om ni har fått bättre hår och naglar? shit mitt hår blir alldrig fettigt och har blivit tusen gånger bättre :D
Jag hoppas att ni alla har en bra graviditet och mår bra :)
Kramar