Inlägg från: Julibebisen12 |Visa alla inlägg
  • Julibebisen12

Oktoberbebisar 2015

Äl för 7 dagat sen enl app.

För 5 dagar sedan kände jag stickningar i magen och illamående

Illamående då och då och lättare magsmärtor (typ mild molvärk ocj stickningar)

Är 27 och har en dotter sen innan. Varit ensam med henne från start men pappan finns med i bilden

Har nu, bara några veckor sen (pinsamt nog) träffat den mest underbara killen!! Efter lite prat valde vi att köra all in ;)

Snabba på skaen som ni märker men vi är glada. För mej är det mycket blandat känslor eftersom jag var ensam från det jag plussade förra gången

Lite om galna mej XD

Om jag är gravid är jag beräkad 16 okt vilket är komiskt, 16 juli var jag beräknad först med dottern :)

• Julibebisen12

Har inte testat än, ska göra det i veckan

Har mått lite illa hit och dit

Och mitt humör är lättretlig och ibland känningar i nedre magen

Är isåfall beräknad 16/10

• Julibebisen12
    TreA skrev 2015-01-31 20:54:30 följande:

Fler som har mycket molvärk? Har så ont nu att jag blir orolig... Hoppas det är lugnare när jag vaknar imorgon!

Inte molvärk men känner lättare smärta i magen ibland

Molvärk är ofarligt, livmodern som töjer sig :)
  • Julibebisen12
    Thelma88 skrev 2015-02-01 12:35:45 följande:

Hej!:)

Har bf 28/9 och såg att fler som har bf sent i september hängde på denna gruppen och tror jag gör samma sak.. Man känner sig så "efter" i septembergruppen då de flesta är flera veckor före en själv:) Dessutom är väl risken stor för att man kommer gå över tiden också.. ;)

Någon mer från Skåne?:)

Jag äe ifrån skåne :)

Med en tös som var flera steg före sina jämnagamla på bvc vet jag precis hur du menar haha (dvs när de andra började sitta/krypa sprang min samt började prata)

På tisdag ska jag testa mej!!! Längtar som fan
  • Julibebisen12
    Thelma88 skrev 2015-02-01 19:59:35 följande:

Vad kul, då är det andra gången gillt för dig nu då, spännande! :) Känns graviditeten typ samma som förra gången eller det är mycket som är olika?

Eftersom jag inte visste något förrens i v 5-6 så är det svårt att säga

Just nu ligger jag med smärta i vänster sida, nere där livmodern sitter :) ömma bröst men efter värmekudde igår så börjar det bli bättre, är lättretlig som jag brukar vara innan mens

Förra gången hade jag bara ömma bröst

Största förändringen är ju att dela det med någon O_o min lilla tös önskade sig ett jakob (hennes kusin heter så) syskon haha

Mina ggener ger tjej killens killar så är verkligen 50/50

Hur gör man för att samarbeta om allt sen?!
  • Julibebisen12
    TreA skrev 2015-02-02 20:45:28 följande:

Är det fler som känner att illamåendet kommer och går olika dagar?

Jag får illamående vissa dagar :/ skitjobbigt
  • Julibebisen12

Jag är med hungrig och blandar allt!!

I förgår åt jag brustablett (vitamin så klart upplöst, scones, päron, choklad, knäckebröd, ost. Lemoncurd, chai latte och något mer

Blev ändp inte mätt

För ca 2 h år jag: 2 port sopp, 4 mackot, pepparkaka, bananbitar, gurka och kaffe

Jag är så hungrig nu att jag håller på att svimma :(

Även känt mensklumpen :(

På mitt språk är det som en klump uppe i slidan som jag brukar känna innan mens :( är asorolig ska beställa test ikväll då jag inte fick mitt idag :(

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015