Oktoberbebisar 2015
Jag tror jag plussade idag också! BIM -3 och strecket är väldigt svagt, men det finns där!! Ska kolla med morgonurinen imorgon! :)
Isåfall BF 9/10! :)
Bor i Växjö!
Jag tror jag plussade idag också! BIM -3 och strecket är väldigt svagt, men det finns där!! Ska kolla med morgonurinen imorgon! :)
Isåfall BF 9/10! :)
Bor i Växjö!
Jag hoppas på Ett plus. Tog ett test imorse (bild). Beräknad mens Om Ca 3 dagar..ska ta nytt test imorgon..
Vad tror ni??
Roligt att se fler o fler plussa ???? hur mår ni?
Nån som har fler barn? Är sj 29 år och har två barn sen innan. En född 2011 och en född 2013.
Oj, här kan man inte vara borta 1 dag för då missar man alldeles för mycket! :D haha. Grattis och välkomna alla nya!!
Jag är just nu påväg hem för att överraska blivande mormor och morfar :) dom kommer bli otroligt glada! Men Gud vad nervös jag är! Haha :)
Den som vill och kan får gärna lägga till mig i facebook gruppen också!! OM den är totalt jättehemlig och ingen som helst människa mer än jag ser att jag går med såklart! Haha :) lills@live.se , den som kan/vill/har tid kan gärna lägga till mig! :)
Jag går in i vecka 9 idag! Så himla kul varje gång man går in i ny vecka! :)
Jag är väldigt hormonell, gråter till filmer (och då menar jag verkligen gråter... Inte fäller tårar, utan storlipar :D), mår otroligt illa! Men jag är samtidigt väldigt glad såklart!! Inte haft mina jeans på mig på 2 veckor, vågar inte testa! Haha :)
Kram på er!
Stort grattis till alla som fått sina små mirakel! :) så himla mysigt.
Själv är jag BF+10 idag... Börjar bli otroligt tungt nu :) har planerad igångsättning på måndag(19/10). Någon annan som behövt bli igångsatt och vill dela med sig av sin upplevelse? :) är ganska nervös faktiskt.. Hoppas verkligen det drar igång innan måndag!!