• TreA

Oktoberbebisar 2015

Grattis alla plussare!

Vi testade positivt i fredags och bf blir 1/10 enligt uträknaren! Detta var väldigt överraskande då vi sedan innan har två barn efter ivf, en flicka född 07 och en pojke 09. Är så nervös nu men hoppas verkligen detta håller!

• TreA

MammaA93: trevligare med stora bröst än illamående dock!!! Det kommer ju och går - du ska se att allt är som det ska - kanske kommer dubbel dos av illamående rätt som det är istället!

Jag har precis pratat med dem på MVC och fick en tid för informationssamtal 12/2, kommer vara 7+6 då - visste inte att man skulle komma så tidigt nu förtiden men det känns toppen! Blev dock alldeles kallsvettig när hon även föreslog tid fredag den trettonde... Borde vara förbjudet med sådana dagar i de här sammanhangen! Egentligen passade den tiden bättre men kunde bara inte ta den...

• TreA

Nu blev det ju fel... jag kommer ju vara i v.6+6 den 12/2 när det är dags för MVC!

• TreA

MammaA93: Det förstår jag! De går ju gärna stanna kvar i bh:n iaf! Hoppas du får lite bättre mående denna graviditet! Jobbigt att vara så dålig så länge! Jag tänkte också bokat ett vul idag men då hade de stängt idag och imorgon så jag får göra ett nytt försök på måndag och hoppas på att det finns några tider inom ganska kort då!

• TreA

Har det gjorts någon bf-lista efter datum? Tycker ni vi ska ha en? Då får man lite bättre överblick?

• TreA
    Bf för våra oktoberbebisar!

25/9
    Shibby

28/9
    Längtan efter ett syskon

1/10
    TreA

2/10
    Floffeen
    anna tuva

3/10
    mammaA93

4/10
    Lillemy1980
    Mira14
    noorah

5/10
    Tigerlilja86
    Monsan
    dahlia92

6/10
    Sockersöt85

7/10
    Truckdriverbruden
    Lazmi
    Marsvensson
    Emelie23

8/10
    Fröken Smilla

9/10
    MiniQ
    theresepe
  • TreA

Och där kom den utlovade listan!

Jag har skrivit in de som jag har hittat bf-datum på!

Ta bort, lägg till, ändra och gör om som ni tycker! Bara kopiera och publicera som ni tycker i ett nytt inlägg!

Kanske blev den för lång när varje namn fick en "egen" rad!? Samtidigt finns då plats om man vill fylla på med lite info efter sin signatur - kanske var man bor, ålder, tidigare barn eller liknande!???

Gör precis som ni tycker!

• TreA

Fröken Smilla: Grattis!!! Vad roligt! Har ni barn sedan tidigare? Vi har två barn efter ivf på 7 och 5 år, och blev nu plötsligt spontant gravida!

• TreA

Monsan: Vad bra! Ja verkligen! Nu ska bi följas åt länge hoppas vi!

Mira14: lite lätt illamående till och från och känner av brösten lite ibland annars bara bra!

Fröken Smilla : Vad härligt! Ja det är otroligt att det funkar med ivf! Dottern fick vi också på första försöket. Hade efter det två frys kvar, endast ett som klarade upptiningen dock, men som blev sonen! Helt otroligt!

• TreA

Vi bor 10 mil från Sthlm men är ofta där då jag är uppväxt där och har min pappa kvar där!

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015