• bf2014

Jag har blivit beviljad snitt i Varberg på egen begäran

Har inga frågor, men jag födde på Varberg för snart ett år sedan med snittkontrakt som jag blev beviljad av överläkaren på Varberg. Antar att det kanske är han som beviljat dig ks? Jag fick aldrig igenom ett planerat ks men det blev en bra förlossning till slut tack vare Varberg, fantastisk personal. Lycka till!

• bf2014

Ja det är verkligen inte lätt att få till ett ks, som jag kämpade efter en tuff första förlossning.. Men det är ju en annan historia! vad var det som gjorde att du blev beviljad denna gång tror du?

• bf2014

Ja det hjälpte nog att du haft ett snitt med första barnet kanske. Var det odeback du pratade med?

• bf2014
    Anonym (Halvplanerat) skrev 2015-06-10 22:16:07 följande:
    Hej! Vet att detta kommer sent men jag vill jättegärna veta vilken läkare du pratade med och allt annat - jag är i precis samma sits som du, min läkare här i gbg har föreslagit "halvplanerat" kejsarsnitt och vi vill gärna göra detta i Varberg. Jag vill såklart vara säker på att en sådan förlossningsplan verkligen efterföljs och att jag kan få ett snitt om/när jag vill. Jättetacksam för info!
    du får gärna maila mig privat om du vill, jag har varit i kontakt med samma läkare som Ts. och blev beviljad ett sk snittkontrakt. (om hon nu inte är inne här och läser i tråden och kan hjälpa dig).
Svar på tråden Jag har blivit beviljad snitt i Varberg på egen begäran