• Anonym (GLL)

Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!

Den feminina sidan på FL kan inte få in i sin skalle att kvinnor kan var otrogna, utan i deras värld är det bara män som är svin, dock så är det faktiskt så att det är vanligare att kvinnan är den som är otrogen i förhållanden som leder till att familjer splittras, barn far illa osv. Därav så hoppar dom på dig TS istället för att lida med
    dig som jag gör!

Har du talat om för familjerätten att hon knullat en annan snubbe?

Du ska inte acceptera detta, gå vidare med det. Om det är någon som skall ha vårdnaden om barnet så är det du! Du kan ta hand om ett spädbarn själv, det MÅSTE inte finnas en mamma i bilden!

Det är nog ingen bra miljö för barnet att bo hos henne om hon ska ha massa snubbar springandes hemma hos sig! Ta upp det också!

• Anonym (GLL)
    Iam skrev 2015-01-26 13:00:27 följande:
    Riktigt dåligt råd. Det är aldrig gynsamt att svartmåla den andra föräldern. Tvärtom kan det ligga som grund till att förlora boende och vårdnad pga samarbetssvårigheter. Umgänget kan och ska dock aldrig hindras eftersom ett barn behöver båda sina föräldrar.

Så ts, dra inte in några känslomässiga argument gentemot mamman. Det kommer bara slå tillbaka på dig själv. Se till att du står för, och representerar, barnets behov så kommer det gå bra för både barnet och dig.
    Jaså det låter så! 

Hur tycker du mamman beter sig? Vägrar låta pappan träffa sina barn mer än 2 h åt gången, hur sunt är det? Tänk efter innan du skriver, snälla!
  • Anonym (GLL)
    Iam skrev 2015-01-26 13:21:54 följande:
    Det är precis det jag gör. Tänker efter.

Vad tror du ts vinner på att meddela fr att mamman har sex med andra? Det enda det leder till är att han framstår som att han vill använda barnet som vapen.

Mammans otrohet påverkar inte hennes föräldraskap och ska därför inte användas i svartmålande syfte. Att ts inte får träffa sitt barn mer än 2 h 2 gr i veckan är däremot något han ska ta upp med sin advokat/jurist.

Men det var inte det du valde att fokusera på i det inlägget jag svarade på första gången, eller hur?

Följ nu ditt eget råd, snälla!
    Får jag fråga, är du man eller kvinna?
  • Anonym (GLL)
    Iam skrev 2015-01-26 13:34:22 följande:
    Vad spelar det för roll?

Jag ger sakliga råd som skulle gynna ts och barnet.

Du ger råd som skulle leda till att ts skjuter sig själv, och barnet, i foten.

Är du man eller kvinna?
    Bra då vet, då förstår jag också (o)logiken i dina inlägg!
  • Anonym (GLL)
    Anonym (Been there seen that) skrev 2015-01-26 15:02:50 följande:
    Du är inte alls manshatare du. T.o.m. ett inlägg som du kopierar in och där det står "några veckor" lyckas du få till "ett par veckor". Barnet är 6 mån, mamman har varit hemma 3.5, det betyder att TS har varit hemma 2,5. Det är mer än ett par veckor, förstår du.

Manshatande kvinnor bör inte få skaffa barn för de är väldigt olämpliga förebilder. Dessutom kör de fullkomligt över barnens behov bara för att de själva hatar män. Fy för er. 
    Det är precis vad jag pratar om, "dom kör över barnens behov" För att få ut sin ilska mot mannen som träffat en ny kvinna.

Hur hade det varit om TS i denna tråd hade varit en kvinna?

Du hade det haglat kommentarer som: "jävla svin" "typiskt män" "män borde kastreras så dom inte kan få barn" "helt sjukt att mannen kan få vårdnaden" ETC ETC ETC...

Det märks tydligt vilket sorts kön det är av majoriteten besökare här inne!
Svar på tråden Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!