• Monkii

Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!

Anonym (arg) skrev 2015-01-24 18:25:15 följande:

Det har jag inget bra svar på. Efter allt uppdagades så började vi bråka och jag lämnade huset. Sedan tog jag kontakt två dagar senare angående dottern, boende och lite andra saker och då var jag inte välkommen att träffa henne. Därefter startade detta helvete. Vi har en gemensamt boende men hon verkar ägna mesta delen av tiden hos sin mamma.

Det kommer ligga dig i fatet att du stack ifrån ditt barn under din föräldraledighet.
  • Monkii

Ingen borde ha lämnat lgh direkt. De var ju uppenbarligen sambos och vuxna borde kunna samsas tillräckligt en kort period så att barnet inte behöver skiljas från någon utan att man bestämt hur man ska göra i framtiden. Förstår inte alls att ts drog men båda låter väldigt omogna. Han straffar både sambo och dotter genom att dra och hon gör samma genom att sabba umgänget.

• Monkii
    Anonym (Men!) skrev 2015-01-25 12:44:13 följande:

Vadå lyft ut henne utanför dörren? Du menar med fysiskt tvång kasta ut någon ur ett hem denne har rätt till? Ja, det hade ju verkligen gynnat ts, att visa att man inte drar sig för att 1. ta till fysisk kraft mot barnets mamma och 2. bryta mot lagen då man inte får slänga ut någon bara sådär om hon så legat med alla mån i landet bakom ens rygg. Jisses..

Gissningsvis har TS fortfarande kontrakt på lägenheten där dottern bor så vill han träffa henne kan han ju alltid vistas i sin lägenhet.
  • Monkii
    Anonym (arg) skrev 2015-01-25 16:03:01 följande:

Jag har skrivit minst två gånger i tråden att jag är öppen för förslag, bara att det blir någon ändring på nuläget. Så jag håller inte på att tjata om något växelvis boende utan det var ett förslag jag hade.

Jag kämpar för min dotter, ser det ut som något annat? Jag vill min dotters bästa men jag tror de allra flesta agerar lite egoistiskt i såna här situationer.

Det låter som att ni båda har lite svårt att behärska er. (?)
  • Monkii
    Anonym (arg) skrev 2015-01-25 16:35:37 följande:
    Dom få timmarna det tog att få reda på det, bråka, packa ihop nödvändiga saker och fara så skulle jag också hunnit med och tänka på alla konsekvenser det skulle bli av att fly från situationen ett litet tag?
    Har du inte rätt att vistas där nu? Bara för att man åkt iväg ett par dagar har man inte avsagt sig sin bostad.
Svar på tråden Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!