• Linnez

Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!

En fråga TS, om DU hade bott kvar i ert gemensamma hem, hade hon bara fått träffa dottern 4 timmar i veckan då?
  • Linnez

Fan vilka problem ni har!

TS min dotter har vart hos pappa sedan hon var 3 månader varje helg, aldrig vart problem. Nu är han föräldraledig så nu är hon hos mig varje helg istället, inga problem. Men vi bor långt ifrån varandra med.

Ni kan göra på flera olika sett
    Du kan ha henne två vardagar i veckan, efter jobbet hämtar du henne hos mamman, dottern sover hos dig och så lämnar du henne på morgonen(om det gå ihop med ditt jobb), och så kan du ha henne en heldag på lördag eller söndag.

Eller så gör vi det enkelt att 2-4timmar/dag. 

Du kan inte heller bli polisanmäld för att kidnappa ditt barn om du kommer och säger att nu vill du ha henne under helgen, hämtar henne och går. Du är vårdnadshavare, polisen skiter i ert privata bråk, så länge du inte undanhåller barnet från den andra föräldern.
    Ditt ex är ett svin som använder barnet som maktmedel, du har lika stor rätt att vara förälder som en mamma, vi mammor har inte första tjing på barnet bara för att vi bär på det. !

Svar på tråden Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!