Inlägg från: Anonym (Väx upp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Väx upp)

Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!

[quote=74738866][quote-nick]Anonym (arg) skrev 2015-01-24 12:12:24 följande:[/quote-nick]Jag har läst varenda inlägg men har inte tid att svara på allt, är det nånting ni undrar så då får ni upprepa er.

Även om ni inte tror på mig så var jag och mitt X som vilket par som helst. Det har aldrig funnits någon kriminalitet, droger eller liknande inblandat. Utan hela vårt förhållande sprack då en otrohet uppdagades. Det är jag och mitt barn som får ta smällen pga hennes snedsteg.

Jag vill påpeka att jag har haft min dotter ensam dag som natt och det har gått super. Hon är trygg med mig. Att jag skulle vara en idiot för jag vill ha henne hos mig är helt felaktigt. Jag borde väl märka om min dotter mår dåligt av att bo växelvis och då får man ändra på det.[/quote

Synd att du ska vara så trög och ovillig att ta till dig fakta, det påverkar verkligen stort din möjlighet att vara en bra förälder. Du har inte läst länkarna om anknytning för att du inte vill veta, eller hur. Det är bekvämare för dig att fortsätta tro att det är helt ok att ha ett spädbarn växelvis inte sant? Ditt resonemang gör mig seriöst oroad för din förmåga. Det är ett spädbarn du har inte en tomatplanta som man kan "testa" att sätta i ett annat fönster för att se om den tar sig. Finns ingen anledning att utföra experiment med sitt spädbarn när det redan finns extremt väldokumenterad forskning inom området. Skärp dig för fan. Och nej du kommer inte att märka på ditt spädbarn att växelvis boende är skadligt. Anjnytningsskador till följd av upprepade separationer manifesterar sig senare under uppväxten. Bl.a. Med självskadebeteende, ätstörningar, missbruk etc i tonåren.

Svar på tråden Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!