• Anonym (mor)

Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!

Tow2Mater skrev 2015-01-24 00:39:54 följande:
    Eftersom bebis får träffa båda sina foräldrar gynnar det bebis. Sen om bebis sover dagtid hos en foräldrer och nattetid hos den andra, och tvärtom en annan dag, spelar väl ingen storre roll. Bebis vet inte vad "flytta" innebär, så länge bebis har en kärleksfull famn och en säng att sova i varje natt och dag.
    Men amningen? Det bästa är väl att en liten bebis är hos sin mamma? (senare ska pappan vara lika viktig som förälder om han inte är ett svin)
  • Anonym (mor)
    Anonym (arg) skrev 2015-01-23 23:40:36 följande:
    När jag sa att jag ville ha barnet onsdag-lördag sa familjerätten att det blir bäst att träffa barnet i hennes hemmiljö pga ålder.
    Men det fattar du väl själv? Ammar du?
  • Anonym (mor)
    Anonym (G) skrev 2015-01-24 02:52:01 följande:
    Då står du barnet närmare än mamman gör. Skit i familjerätten. Dom är uppenbarligen bakom flötet. Gå till tingsrätten.
    Jaså? Står den lilla sexmånadersbabyn närmare pappa än mamma? 
  • Anonym (mor)
    Anonym (Bibbie) skrev 2015-01-24 03:29:26 följande:
    Ni gamlingar har hakat upp er på att växelvist boende innebär att barnen bor varannan vecka och  att mamman är den enda primära anknytningspersonen och egentligen borde ha "rätten" till barnen bara för att hon har snippa. Det går ju att lösa på så många fler smidiga sätt om en bara vill. Läs på lite och inse att även pappor är föräldrar, och att barn har rätt även till sina pappor. Barn har även rätt till skydd från sina neurotiska mödrar. 
    Har du noterat att TS barn är sex månader? Man börjar inte med vv-boende så tidigt och det har inget med snippor att göra. Kanske ska du själv "läsa på" lite?
  • Anonym (mor)
    lollisen skrev 2015-01-24 08:29:36 följande:

Herregud!!

Varför i hela friden utgår så många att sliddjur är det bästa och viktigaste för barn!?

Hanarna är minst lika viktiga!

Att jag förstår inte hur alla andra barn ens överlever som går emot familjerättens "rekommendationer" :-O

"Sliddjur"! Om det kommer en dag då du hamnar i en vårdnadstvist så ska du kalla din kvinna för det. Då får du säkert ensam vårdnad.
  • Anonym (mor)

Det blir väl inte OT nu? TS har funderingar kring en sexmånaders baby. 

Svar på tråden Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!