• Anonym (lol)

Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!

Finns det något argument till varför du inte får ha barnet själv? För att säga att de e bäst för barnet i sin hem miljö enbart i 4 h i veckan låter lite konstigt. Inte för jag påstår att du gjort något. Men de e väldigt väldigt vanligt med smutskastning å att dem tar någons parti något som familjerätten inte får utan å följa upp. Förstår inte varför de skall vara hemma hos ditt ex

• Anonym (lol)
    Anonym (arg) skrev 2015-01-23 23:40:36 följande:

När jag sa att jag ville ha barnet onsdag-lördag sa familjerätten att det blir bäst att träffa barnet i hennes hemmiljö pga ålder.

Tycker de låter väldigt konstigt. För vadå har du lixom aldrig varit ute med din dotter eller. Tråkigt när folk använder sina barn för att straffa den andra som ditt ex gör. Egoistisk å den som hon straffar e sin dotter. Tycker du skall gå till en advokat å kolla upp dina rättigheter.
  • Anonym (lol)

din dotter har tur som har en pappa som dig som verkligen kämpar. Jag hoppas verkligen du får träffa henne snart. Sen de där som visa säger om anknytnings å bla bla för att du kämpar för din dotter e totalt blåsta. Min far fick full vårdnad av min bror när han var 5 månader han har inte haft några problem under sin uppväxt han e 40 bast å kan säga på 70 talet var de mer tabu att farden fick full vårdnad.

Svar på tråden Det är så jävla orättvist för mig som pappa!!