• Anonym (M)

Tjej med porrmissbruk?

Hur vanligt/ovanligt är det egentligen?

Jag tror nämligen att jag kan lida av det. Är en 34-årig kvinna som endast kan få orgasm om jag tittar på porr. Innan jag började titta på porr kunde jag aldrig få orgasm hur jag än gjorde, men nu funkar det. Jag tror att det ev kan ha med min ADD att göra eftersom jag har svårt att fokusera på "här och nu" utan visuella bilder. Om jag bara ska fantisera vid onani så tappar jag bort mig och börjar tänka på annat istället, och då försvinner lusten. När jag har sex men en man är det samma sak.

Jag tittar på porr ca 1-2 gånger per dag, men oftast 1.

• Svar på tråden Tjej med porrmissbruk?
  • Anonym (Eva)
    Anonym (M) skrev 2015-01-23 12:40:39 följande:
    Hur vanligt/ovanligt är det egentligen? Jag tror nämligen att jag kan lida av det. Är en 34-årig kvinna som endast kan få orgasm om jag tittar på porr. Innan jag började titta på porr kunde jag aldrig få orgasm hur jag än gjorde, men nu funkar det. Jag tror att det ev kan ha med min ADD att göra eftersom jag har svårt att fokusera på "här och nu" utan visuella bilder. Om jag bara ska fantisera vid onani så tappar jag bort mig och börjar tänka på annat istället, och då försvinner lusten. När jag har sex men en man är det samma sak. Jag tittar på porr ca 1-2 gånger per dag, men oftast 1.

Jag ar 19 ar gammal och tittar pa porr 7-8 ggr i veckan. Tror det ar ratt normalt numera bland tjejer.
  • panicorion

Jag är 32 år och kollar kanske 3-4 ggr per vecka helt beroende på när min sambo är hemma eller inte. Dock så kan jag komma utan porr men tror ändå inte att du har ett missbruk....

• en blind vän

Jag tycker det är bra att du har tagit ansvar för din orgasm.
    Du stimuleras av bilder. Andra stimuleras penetration.
    Jag tycker du använder porren för dig istället för mot dig.

Är det så att när du älskar med en man så vill du samtidigt titta på porrfilm?
    Det kan ju verka lite lustigt. Men jag hoppas att mannen accepterar det när den första chocken lagt sig.

• Mrs Okänd
    en blind vän skrev 2015-01-23 12:54:17 följande:

Det kan ju verka lite lustigt. Men jag hoppas att mannen accepterar det när den första chocken lagt sig.

Låter ju hur sorgligt som helst att ha behov av porr när man har SEX! Vem accepterar det?
  • Anonym (M)
    en blind vän skrev 2015-01-23 12:54:17 följande:

Jag hade gärna tittat på porr samtidigt, men tyvärr har ingen kille ställt upp på det hittills när han fattat att jag måste ha porr för att få orgasm. Det har varit killar som själva sett på porr, men plötsligt resonerar de som jag sett tjejer göra i vissa trådar. De känner sig ersatta och utkonkurrerade. Jämförda.
  • Anonym (M)
    Anonym (M) skrev 2015-01-23 13:22:09 följande:
    Jag hade gärna tittat på porr samtidigt, men tyvärr har ingen kille ställt upp på det hittills när han fattat att jag måste ha porr för att få orgasm. Det har varit killar som själva sett på porr, men plötsligt resonerar de som jag sett tjejer göra i vissa trådar. De känner sig ersatta och utkonkurrerade. Jämförda.
    Det gäller alltså inga porrmotståndare utan killar som i tidigare relationer sett på porr med tjejen och gillat det. Men då har de själva varit de pådrivande. Med mig vill de inte se på porr utan känner sig hotade.
  • lasse1974
    Anonym (M) skrev 2015-01-23 12:40:39 följande:

Hur vanligt/ovanligt är det egentligen?

Jag tror nämligen att jag kan lida av det. Är en 34-årig kvinna som endast kan få orgasm om jag tittar på porr. Innan jag började titta på porr kunde jag aldrig få orgasm hur jag än gjorde, men nu funkar det. Jag tror att det ev kan ha med min ADD att göra eftersom jag har svårt att fokusera på "här och nu" utan visuella bilder. Om jag bara ska fantisera vid onani så tappar jag bort mig och börjar tänka på annat istället, och då försvinner lusten. När jag har sex men en man är det samma sak.

Jag tittar på porr ca 1-2 gånger per dag, men oftast 1.

Kik mig lasse197
  • Anonym (M)
    lasse1974 skrev 2015-01-23 13:29:31 följande:
    Kik mig lasse197
    Jag startade den här tråden för att jag tänkte att jag kanske kunde få lite hjälp med min nuvarande relation och inte för att jag vill sexchatta med män...
  • Anonym (Rated)
    Anonym (M) skrev 2015-01-23 13:25:07 följande:

Det gäller alltså inga porrmotståndare utan killar som i tidigare relationer sett på porr med tjejen och gillat det. Men då har de själva varit de pådrivande. Med mig vill de inte se på porr utan känner sig hotade.

Fråga till dig: behöver killarna känna sig hotade? Jämför du dem med killarna i porrfilmer förstår jag att dem kan känna sig hotade. Där är ju mycket fejk och trix. Filmat från vinklar som gör att deras kukar framstår som större än vad det är i verkligheten osv...

Är det bara för att du behöver det visuella pga av att slappna av så ser jag inte varför man skulle känna sig hotad
  • Anonym (man 44)
    Anonym (M) skrev 2015-01-23 13:22:09 följande:
    Hmm, trodde alla älskade att ens flickvän fru kunde gå igång på porr...blir ju lite mer "farligt" då ;)
Svar på tråden Tjej med porrmissbruk?