Vi som börjar med pergotime 2015
Vad skönt att läsa att man inte är ensam i detta!
Vi har försökt få barn i över 7 år. Jag fick diagnosen PCOS efter en lång utredning om varför min mens försvunnit. Jag har mött många riktigt dåliga läkare inom sjukvården, och testat flera kurer pergotime.
När allt mitt hopp försvunnit, och jag trodde att botten var nådd, fick jag ett missfall i 5e månaden, utan att veta om att jag var gravid. Och som om inte det vore nog, hände det på en utomlandsresa till ett arabland. Det går knappt beskriva känslan efter en sån upplevelse. Lycka - vi hade lyckats skapa ett barn som vi trodde var omöjligt. Sorg - vi förlorade något vi längtat efter i så många år. Oro - vi visste att kvalitén på sjukvården är riktigt dålig där vi var. Kärlek - vår relation har aldrig varit så stark som efter detta.
När vi kom hem vände allt. Jag fick träffa en fantastisk läkare som nu gör allt i sin makt för att uppfylla vår dröm på nytt.
Jag går nu för första gången på trippel dos av pergotime. Nu hoppas jag att livet vänder.
Vi har fått en helt annan syn på livet, och uppskattar det lilla. Vi känner en fantastisk kärlek till varandra och vet att vi aldrig få ge upp. Livet är fruktansvärt ibland, men jag vet att det blir bättre.
Jag tänker aldrig sluta hoppas, och det hoppas jag inte att någon av er gör.
Önskar er all lycka till, och håll tummarna för oss ?