Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
![smile5.gif](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile5.gif)
Hej på er,
Johjen, ja, det är typiskt att när de väl sover så vaknar man själv orolig och undrar vad som händer! Iaf, bara att gratulera ovh njuta av att Adam sover längre
Hoppfulla Fia, det låter som en bra idé med att låta Olle sova med pappa. Kommer säkert att fungera, jag tror också att det är svårare för de små att komma till ro när maten finns så nära!
Vi har iaf märkt på dagen att det är inga som helst problem för Victor att inte äta på 4 timmar när han är med sin pappa. Är jag hemma vill han äta oftare.
Lelle 75: kan du inte när du har ammat och Alice har somnat i nestet byta rum med pappan? Eller vaknar hon då? Att bara få en natt med 4-5 timmar sömn gör väldigt mycket, men ni har säkert redan prövat detta?
I morgon ska vi till BVC för samtal, ska bli väldigt intressant att se hur längd o vikt ligger nu, har inte varit där på länge! Igår hade vi så trevligt på vår mamma lunch, jag har verkligen tur att ha så många härliga mammor i området
Nu ska jag försöka mig på en kortare promenad med vahn o hund...lär bli en rejäl träningspass!!
Önskar er alla en trevlig dag!
Hej!
Ni som har problem med skrikig bebis och magont. Byt till nån av dessa D-vitamindroppar!! Har hört flera bebisar som reagerat med regelrätt kolik. Det är inte oljan de inte tål utan konserveringsmedlet (fullt med E:n i den man får av Bvc, usch!!). Dessa två nedan är utan E-ämnen. Jag gillar ju ekologiska varor och inte förtjust i E-tillsatser så ska byta med en gång även om vi inte har problem med kolik här.
www.apotea.se/dunmedic-d-vitamin-olja-80ie-per-droppe-25-ml
www.apotea.se/semper-d-vitamindroppar-10-ml
Hej!
Ni som har problem med skrikig bebis och magont. Byt till nån av dessa D-vitamindroppar!! Har hört flera bebisar som reagerat med regelrätt kolik. Det är inte oljan de inte tål utan konserveringsmedlet (fullt med E:n i den man får av Bvc, usch!!). Dessa två nedan är utan E-ämnen. Jag gillar ju ekologiska varor och inte förtjust i E-tillsatser så ska byta med en gång även om vi inte har problem med kolik här.
www.apotea.se/dunmedic-d-vitamin-olja-80ie-per-droppe-25-ml
www.apotea.se/semper-d-vitamindroppar-10-ml
Maja sover på sidan nu när hon är förkyld. Det fungerar kanon. Inte lika täppt och inte lika slemmigt i halsen då.
Tack, jag ligger bredvid henne, hon sover i en crib och jag med huvudet nästan där i. Tänkte samma imorse och lade min hand på bröstet, det funkade men hon skruvade på sig ibland men sov vidare, så det funkade, tyvärr så sover man inte själv då.