johjen skrev 2016-01-15 14:48:43 följande:
Hej vänner, hur har ni det?
Här har det varit en stressig vecka men äntligen fredag och ledig. Vi har varit på BVC idag och Adam väger nu 10,7 kg och är 81 cm lång. Vår stora kille! Så mycket fart på honom nu och han pratar så mycket fast man inte fattar något men väldigt gulligt.
Annars är det bra, svårt att få ihop det med jobbet bara och fick ett migränanfall i måndags efter en stressig dag med mycket press. Min chef säger att jag måste sänka ambitionen och good enough men svårt när man behöver tid att sätta sig in i allt. Jaja blir säkert bättre efter ett tag.
Vi håller på att träffa olika huslevrantör då vi ska bygga hus, tror någon frågade om vi skulle köpa nytt hus men vi ska bygg nytt på vårt tomt. Bor ju på 50 kvm idag med egen tank och brunn så ska bli himla härligt med större samtidigt som vi kopplar in kommunalt avlopp och vatten!
Fyller 40 om några veckor och försöker ta det med ro.. 40, känns stort på något sätt! Så glad att jag har Adam och min fina familj, var ganska vilsen när jag fyllde både 30 och 35..
Hoppas ni alla mår bra och får vara friska!
Kram
Hej,
Vilken stor kille! Kul att titta på husleverantör, det är den roliga fasen innan man blir helt trött på alla val som ska göras (skämtar bara!).
Tycker din chef har helt rätt, men jag återkommer nästa vecka då jag tror att jag kommer att hamna i precis samma sits...
Man får påminna sig själv om vad som är viktigaste och lämna den duktiga flickan syndrom någon annanstans.
Kram o trevlig helg vännen