Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Bell: Duktig liten kille
Här är vi glada om Niilo lyckas stå utan stöd i några sekunder
Duktig kille du har också
Här har vi kräksjuka igen 72 h innan vi flyger, bara hoppas att det går bra pust
Bell: Duktig liten kille
Här är vi glada om Niilo lyckas stå utan stöd i några sekunder
Hur har det gått med magsjukan Bell? Skrev ett svar igår kväll men sidan funkade inte... Hoppas att ni alla är friska 48 h innan så ni inte behöver avboka! Ni som sett fram så mycket mot denna resa... Det är i såna lägen man är tacksam för reseförsäkring och avbeställningsskydd. Håller tummarna för er!
Tog med klämmisar men också Ottos välling och det gick utmärkt. Flygresan gick bra, Douglas var gnällig 2 h totalt och resan tog 13 h totalt. Trodde det skulle vara kaos men inte då.
Är fantastiskt här i Florida.
Kram
Hej! Barnmat mm så mycket du behöver får du ha med dig på planet. Du kanske inte ska försöka gå igenom säkerhetskontrollen med färdigblandad välling dock, även om det kan funka, men dumt att chansa. Ha det toppen!
Hur är det med alla? Haft bra sommar och semester?
Här är det sista semesterveckan och tillbaka till jobbet och verkligheten på måndag igen. Lite blandade känslor, blir lite skönt att komma tillbaka till vardagen igen men samtidigt har det varit underbart att vara med familjen hela sommaren att blir att man saknar de när man inte träffas lika mycket.
Lilla Niilo har börjat gå mot stöd och verkar ha knäckt koden för att prata för det har kommit väldigt många nya ord bara de senaste dagarna.
Bell: Stora killen , Niilo ska börja på förskolan först i oktober men då är han lite yngre också
Bell: Här kör de inte ens syskonförtur men hoppas på vårt val ändå.
Bell: Trassel och verkar inte som Niilo kommer in på samma, får ta och ringa runt och försöka ordna det ändå.
Barnen och pappa är hos farmor så är barnledig till på onsdag
Hej på er!
Har inte varit inne här på hela sommaren, ingen annan heller vad jag kan se när jag bläddrar lite... , men nu är det snart höst och vardagarna ser annorlunda ut.
Kelsson: Vad skönt att ni har båda på samma avdelning! Underlättar ju logistiken en aning.
Bell: Skönt att ni också fick en bra förskola, det är ju väldigt viktigt!
Är ni kvar här ni andra? Irma? Johjen? Azurea? Och undrar fortfarande över Vsg, skulle gärna vilja få ett livstecken därifrån...
E fyllde ett här nu i dagarna och springer runt och klättrar på allt. Inte en lugn stund! Snart börjar jag jobba igen och det ska faktiskt bli skönt! Det är speciellt att vara hemma och jag är glad att möjligheten finns men nu längtar jag efter annat. Plus att min man ju också vill vara hemma såklart!