villsågärna38 skrev 2015-11-25 18:30:44 följande:
Hur mår ni idag?
Här är vi lite piggare. Mer sömn i natt. Jätteskönt! Man blir ju helt knäpp av att leva på kaffe och vara utan sömn nån längre tid. Somnat innan 21 i två veckor nu så blir ju inte mycket privatliv. Men nu hoppas vi det har vänt. Tror det kan vara en kombination av förkylning och magknip (för mkt fibrer) som gjort att Lovisa sovit oroligt i ett par veckor. Lugnare i natt så hoppas det håller i sig!! Och äldsta tjejen har sovit riktigt bra ett par nätter så maken som brukar ta henne på natten är pigg. Det underlättar ju med Tror vi hittat en bra nivå på astmamedicinen. Puh! Rolig lunch inplanerad imorgon så hoppas den blir av!!
Kramar till er alla!
Skönt att ni fick mer sömn! Hoppas verkligen det vänder för er nu. När skulle ni träffare läkare med storasyster? Lägger mig också kl 21 men det är ju för jag är så himla trött efter jobb, pendling och allt annat där till.. När jag kommer hem vid 17_30-18 måste jag sätta mig ner på golvet och sitta där i ca 15-30 min så Adam kan krypa och pilla på mig. Han blir jätteglad och sen lite ledsen så jag måste verkligen sitta kvar en stund. Vågar knappt skriva det men Adam har kommit i en väldigt postiv sömnperiod, han har ju sedan 9 mån varit väldigt lätt att lägga och sovit hela nätter men vaknat runt 5-6 men har nu det sista sovit till 7-7:30!! Vilken lycka! Dock går jag upp 5:30-6 så ibland vaknar han av mig då då vi bor så litet just nu men annars kan han sova på.. Som sagt vågar knappt skriva det för imorgon kan det se annorilunda ut!
Idag är det torsdag och ganska lugnt här på jobbet då de flesta av mina uppdragsgivare är bortresta så gäller att passa på att få saker gjort. Sen är ju torsdag min fredag då jag är ledig på fredagar så det känns så himla skönt!
Kram