Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Alice skrattar väldigt ofta och verkar vara en glad liten prick förutom när hon har ont i magen och nästäppan på natten. Det räcker att man säger hej alice så skrattar hon. Men det kanske alla bebisar gör?
Så tråkigt bara att hon inte gillar vagnen nu när det är så fint väder. Jag som dessutom har skaffat en ny tunn åkpåse. Verkar bara vara jag som har ett sådant ovanligt barn, om hon kunde ta napp så skulle det nog funka men hon verkar ha svårt att somna utam tutte i munnen.
Har märkt att Alice har fuktiga händer och fötter, har de redan hand och fotsvett?
Alla bebisar är nog helt unika tror jag, se det inte som att du har ett ovanligt barn, du har ett unikt barn! Bara för att allt inte är lätt betyder det inte att hon är ovanlig. Ovanlig i betydelsen unik, men det är ju alla!!
Hedda är också extremt glad, hon ler och skrattar jämt, särskilt när det kommer nya männsikor eller männsikor hon inte ser så ofta. Men det ändras nog
Underbart att Alice är så glad med tanke på hur ni kämpat!
Har ingen aning om detta med fuktiga händer och fötter men kanske vet någon annan? Har inte märkt det på Hedda.