Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Hej tjejer!
Hoppas ni har det bra i solen!! Bra dag här. Har egen tid. Varit på ansiktsbehandling och shoppar nu. Precis ätit lunch. Så skönt!! Orkade inte ens träffa nån idag utan är helt själv. Underbart Ska ta kaffe och bok på café snart!!
Härligt Lelle att det är bättre nu!! Kram
Bell - saft? Jag tror jag svimmar. Vår treåring är fortfarande nöjd med bubblat vatten och Festis på helgen ibland eller då det är fest. Har fått läsk ett par gånger på kalas och tyckte det var för sött ingen vi känner ger barnen saft till maten och absolut inte i flaska!! Gud vilken jobbig svärmor. Heja dig!! Stå på dig. Helamning rekommenderas ju i 6 månader (även om man såklart kan testa smakisar) så det är ju verkligen ingen panik kram
Irma och Johjen - kramar till er med!!
Själv känner jag mig lite dålig idag, min mage krånglar men det ska nog gå över. Försöker vila lite. Lyckades dessutom ramla som en stor klump på en grusväg så jag har skrapsår på hela knät, handen, armbågen, och låren, för att inte tala om den vackra bula jag fick över ögonbrynen...inte min dag idag!
Victor tränar på att ställa sig upp men kommer mest i "hund" yoga position än så länge, ser dock väldigt roligt ut .
Kram!