villsågärna38 skrev 2015-01-29 16:49:41 följande:
Hur har ni det idag tjejer? Storasyster tillbaka på förskolan idag och var jätteglad för det. Lovisa däremot har sovit nästan hela dan (då hon inte ammat). Är både förkyld och pruttar avgrundsfisar Men inga kräkningar och inte bajsat mer än vanligt så har väl fått en mild variant av magsjukan eftersom hon är vaccinerad. Hade ju bara hunnit få 2/3 doser. En av 1,5-åringarna på dagis hade varit hemma en vecka fick jag höra idag så är återigen glad att vi vaccinerade. Det räcker ju med feber, förkylningar och öroninflammationer osv Och inte att förglömma vattkoppor, huä. Tog en vecka, blä!! Underbart att få lite egentid idag iaf. Duscha i lugn och ro och fixa till håret. Man blir glad för det lilla ibland
Ha en skön kväll!
Kram
Vi har det bra tack! Hoppas även Lovisa kryar på sig snart. Vi har varit på öppna förskolan på babyrytmik vilket Adam tyckte var både kul och läskigt! Nästa vecka börjar vi på babymassage, får se vad han tycker om det. Mycket intryck på öppna förskolan och sen lunch med sambon på hans jobb och när vi sen skulle åka hem kl 13:30 så hade Adam knappt sovit något sedan han vaknade 08:30. Skrek hela vägen hem, sen gick jag och la mig med honom i vår säng, ammade tio min sen sov han i 2,5 h. Efter det ammade han i 45 min och är nu pigg och glad igen! Imorgon blir det barnvagspromenad med andra mammalediga från öppna förskolan, lördag 40 års fest som vi kommer vara med på hela familjen en liten stund och på söndag kommer min familj hit plus svärmor då jag fyller år på måndag.. Fullt ös med andra ord!
Hoppas ni alla har det bra och får sova i natt!
Kram