villsågärna38 skrev 2015-05-18 12:43:11 följande:
Härligt att han gör masken nu Har han börjat bli omöjlig på skötbordet ännu? Lovisa är rätt jobbig. Bara vänder sig hela tiden och stark är hon. Krävs leksaker och att man typ sjunger för henne för att hon ska ligga still och inte rulla runt i bajsblöjan Annars är hon så harmonisk i humöret nu. Frustrationen över att inte kunna krypa är över och hon är en solstråle som jagar sin storasyster på dagarna
Jag är också dålig med både träning och mat så känner igen mig. Ingen mens i sikte ännu däremot men ammar ju iofs fortfarande ca 5 ggr per dag varav en gång på natten, ibland två (blev två i natt, nog tänder igen nu) Fick tillbaka den vid 7 månader sist så kommer nog när som helst nu. Blä för PMS Stackars dig, inte kul alls. Skönt art du får sova bra iaf.
Kram på dig och hoppas ni får en fin dag med!
Ja han krånglar det vildaste på skötbordet! Eller gråter för att det är så tråkigt att ligga där.
Han har också blivit mer högljudd det senaste, idag när vi fikade efter shoppingen skrek han i höga skyn, inte för att han är ledsen utan för att prova rösten. Innan om vi var ute någonstans satt han mest och tittade tyst. Vad fort det kan ändra sig! Är Lovisa högljudd?
Mensen kom ju för mig redan efter 4 månader trots helamning. Det var när Adam slutade amma så ofta på nätterna som den kom igång igen och sen har det rullat på, tyvärr.. Bäst har jag mått när jag ätit p-piller men inte läge nu. Har provat hälsokost, antidepressiva, akupunktur mot min pms men hjälper inte i längden. Det som har hjälpt bäst är regelbunden träning och bra kost och sömn men svårare än vad man tror att få till.
Kram