johjen skrev 2015-01-23 16:32:36 följande:
Samtalet med chefen gick bra! Jag kommer få en justering på min tjänst vilket innebär att jag slipper resa så mycket och det är ju toppen med tanke på att vi nu har Adam. Min chef sa att hon tänkt på mig under processen med ny organisation och förstått att min situation var ohållbar när jag kom tillbaka så det var ju bra gjort av henne. Dock kommer jag fortfarande ha 45 min bilkörining enkel väg till jobbet så kommer nog gå ner i tid ändå för att inte få så långa dagar.. Kändes t o m lite kul att prata jobb igen och trivs ju bra på min arbetsplats och mina uppdragsgivare och chefen sitter i Sthlm så hon hänger inte över axeln direkt..
Adam är underbar! Så glad, nöjd och fin han är just idag mitt lilla hjärta! Vi har varit ute och promenerat i underbart vinterväder, sol och några minus men vindstilla så härligt. Sen åt jag en god fisksoppa till lunch och satt och såg ut över havet med Adam vid min sida som skrattade och jollrade. Får nästan nypa mig i armen.. <3 Adam ligger just nu i babygymmet och rört på sig 90 grader!! Så härligt att se hur han utvecklas!
Hoppas ni alla haft en fin dag!
Kram
Va skönt att samtalet gick bra och att hon tänkt på dig och din situation. Så härlig dag det lät som ni hade med
Ja visst får man nypa sig i armen ibland, eller rätt ofta tycker jag
Här hade vi en lugn dag och jag somnade nog 22 igår. Amning nu så skönt med några timmars sammanhängande sömn. Lovisa är lite täppt nu hör jag men inte farligt. Ville däremot inte sova själv igårlväll. Nog både fasen och förkylning som spökar. Men sålänge som hon sover 6 timmarspass (hon somnade 21) så är det lugnt att hon sover i vår säng
Hon liggammar nu med en hand på bröstet och sina små fötter instoppade mellan mina lår. Lilla snuttan
Hoppas du har en lugn natt!!
Kram