villsågärna38 skrev 2015-02-14 12:41:04 följande:
Här har både jag och storasyster blivit dunderförkylda jag känner mig under isen och hon rosslar så mycket igen nu att det är astmaspray två ggr per dygn sen några dar. Stackars liten! Hoppas att vi började i tid den här gången så det inte blir så långdraget. Nu väntar vi bara på att Lovisa blir sjuk hon med. Så rädd för rs-viruset isf så då ska jag åka till vårdcentralen och testa med en gång tror jag. Just in case!
För övrigt har vi en bra dag trots att vi är krassliga. Har blivit bortskämda här idag av maken som hade köpt smycken till alla sina tjejer idag Och jag som bara hade köp blommor till honom. Skäms lite. Men får kompensera annan dag istället
Ha det bra!!
Kram
Förkylning känns ju bara onödigt att få
stackars er som blivit drabbade, hoppas verkligen att Lovisa slipper rsvirus det var min största skräck med tvåan eftersom storasyrran gick på dagis.
Hoppas att det inte blir långdraget och att ni är på benen snabbt igen. Själv köpte jag nässpray igår efter att ha varit täppt sedan augusti. Nu orkade jag inte mer, är lite rädd att bli beroende av sprayen. Men vilken befrielse att kunna andas genom näsan och att slippa vakna av mina egna snarkningar och vara snustorr i munnen