Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
[quote=74921197][quote-nick]villsågärna38 skrev 2015-02-25 12:51:11 följande:[/quote-nick]Usch va jobbigt!! Låter som Eventfasen, är inte ni inne i den nu? Lovisa sov grymt lite på dan i perioder då. Nu sover hon ung 4 tim på dan men då var det emellanåt bara 2 tim dagtid. Som tur är sov hon ofta bättre på nätterna. Är ju tufft då man får både och. Och så sjuk sambo på det, blä
Här drar jag ju runt två barn varje dag. Maken borta mellan 07-18 och vi äter då han kommer hem (dvs jag lagar middagen). Det är tufft även om storasyster går på dagis 9-15 (är ju jag som lämnar och hämtar så bara att komma i tid är ju ibland en utmaning j och man får emellanåt göra så gott det går helt enkelt och vara nöjd med det. Ibland blir inte allt som man tänkt det men det kan bli bra ändå Kämpa på! Och hoppas du och Maja klarar er från magsjuka!!
Kram[/quote
Visst är det intensivt med 2 småttingar hemma? Jag har storebror hemma på heltid, när han insåg att mamma skulle vara hemma med lilla syster då ville han också det :), så vi tog hem honom från dagis, dagarna här går väldigt fort!