villsågärna38 skrev 2015-03-24 09:48:12 följande:
Hej vänner!
Oj va dött det var här är det solen som drar kanske?
Själv sitter jag med färg i håret idag. Har hela fm ledig idag, Lovisa är med sin pappa. Så underbart!!
Lovisa har blivit förkyld tyvärr men rätt mild variant. Sover bra bara hon får sova bredvid mig. Somnade 19 igår, ammade 22 och sov till 06!! Underbart!! Försökte få henne att sova själv efter 22 men det blev bara gråt och när hon fick ligga bredvid mig somnade hon med en gång så bara gilla läget. Förkylningen säkert. Nu hoppas vi på att vara friska till nästa vecka då vi åker till solen.
Hur är det med er andra?
Kram
Hej hej!
vi har tyvärr ingen sol idag
igår var det super duper fint.
Awwe stackars liten att bli förkyld igen. Hoppas att det går över snabbt, framförallt nu när ni ska på semester. Vi åker till Italien i juni. Måste fixa pass
Hur gör ni om Lovisa är med sin pappa flera timmar i sträck? Pumpat om i fall att?
Jag kan nog lämna någon timme. Hon äter gärna lite puré iaf. Igår provade jag lite vatten på sked, hon sög i sig. Sen tänkte jag äsch jag tar lite i en flaska. Å hon tog flaskan halleda så glad jag blev
. Aldrig hänt. Hade stl 1 på nappen så hon fick inte i sig så mycket, men hon tog flaskan wiiiee så glad jag blev. När Maja blir 6 månader ska vi till gbg och kolla på Johan Glans å då ska hon sova hos sin mormor. Jag har varit lite stressad om hur vi skulle göra. Kvällen och natten är värst. Men tar hon flaskan i fortsättningen med så blir det nog bra
. Hoppas jag.
Kram