villsågärna38 skrev 2015-02-18 03:20:12 följande:
Sovit från 21. Undeebart! Så mkt bättre i natt med andningen. Bara lite täppt. Snarkar inte som en fabrik längre och vi vet att det inte är farligt. Så skönt!
Ring vårdcentralen där ni är listade och boka tid. Vill du ha en snabb tid så har iaf våran akuttider samma dag. Var så jag gjorde med Lovisa i tisdags. Vi fick tid samma dag. Säg att hon är täppt i näsan och du misstänker ont i öronen t ex för att hon börjat skrika så mkt. Att du vilk kolla detta hos en läkare. Överdriv om det behövs. Sen kan du isf få remiss till barnläkare av husläkaren om det skulle vara så. Lista sen Alice på er vårdcentral då ni är där. Man får ju inga snabba akuttider samma dag framöver och kan inte boka tid på nätet osv om man inte är listad,
De säljs på nån av Gateaus bagerier, kolla hemsidan. Finns många. Vi bor ju t ex utanför stan. Tipsar bara för att de är så goda och innehåller inga E:n och annan "skit".
Hoppas hon lugnat sig och kunnat sova i natt. Och att du sover nu!
Kram
Skönt att du fått sova! Och att Lovisa verkar bättre!
Min nattsömn har väl varit sisådär men ska försöka sova lite till här nu på småtimmarna. Sambon och jag pratade igår kväll och sammanfattningsvis kan man väl säga att vi upplever samma situation ganska olika. Han tyckte att han gör allt han kan och hade inte fattar hur dålig jag var i går morse och han tycker det är viktigt att jag börjar göra saker ensam så jag får mer egentid och mår bättre och blir gladare. Ja det är inte lätt det här att få till ett bra föräldraskap och en bra relation!
Nu ska jag försöka sova lite! Kram