Bell13 skrev 2015-12-13 01:04:08 följande:
Hej, ikväll har jag varit iväg på julbord på Grand hotel och Perrellis julshow. Väldigt bra, vilken god mat och väldigt bra show. Första gången jag var borta från Douglas mer än 1 h.
Hans pappa hade klarat allt galant. Han har varit väldigt orolig över nattning och att han skulle sakna mig. Han var ledsen en liten stund vid nattning men hade somnat på 15 minuter. Glad att han får lite mer självförtroende gällande Douglas och att han är minst lika bra som jag
Va härligt! Underbart med show och julbord! Ibland måste man iväg några timmar för att pappan ska få en chans. Med mamma hemma blir det inte samma sak. Jag var iväg i somras en kväll då maken nattade båda barnen själv för första gången. Slutade ju amma i juli men började ge ersättning redan i juni. Då var Lovisa åtta månader. Innan dess hade vi lagt varsin eller så jag båda då han var borta eftersom amningen var förknippad med Lovisas läggningsrutin. När jag kom hem hade det funkat hur bra som helst
Båda barnen hade nog nästan varit mer exemplariska än vad de brukar vara med mig
Kram