Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Irma, Johjen och Bell - tack för era fina ord!! Somnade 19 med Lovisa igår. Så slut. Och i natt har hennes förkylning brutit ut. Lilla tjejen! Hon har legat på min arm eller på sidan bredvid mig i natt men vi har ändå sovit bra. Ammat två ggr. Blev rossligt först runt 05 och då har hon legat på mitt bröst sen dess för att få riktigt mycket lutning (jag nästan sitter i sängen) och då har det lättat så hon kunnat sova. Och jag med till och från Hoppas på kort och enkel förkylning. Jag känner mig faktiskt bättre idag och började känna av detta i torsdags så blir kanske kortvarigt om vi har tur.
Hoppas ni sovit gott i natt!!
Kram
Adam har verkligen stort närhetsbehov just nu! Från att ha sovit hela nätter i sin egna säng med avbrott för amning till att vakna så fort jag lägger över honom i hans säng eller runt 30 min efter. Vill sova brevid mig och äta oftare också. Innan åt han vid 3 tiden och sen vid 7 om han somnade runt 21-22. I natt somnade han 21 åt vid 01, 03, 05, 7:30.. Så trött idag! Vet att många av er har det värre och jag har haft det ganska bra en tid så ska vara nöjd med det..Vi ska ha bror med familj här på middag men det ska nog gå!
Nu blir det frukost här och sen en.promenad med Adam i babybjörnen. Kram på er!