Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Hej alla, har nu skummat igenom alla inlägg men har ingen möjlighet att kommentera allt . Vi landade efter 21 igår o blev sent innan vi var i säng sedan är Niilo sjuk så blev kanske 2 timmar sömn för mig inatt . Stackaren kunde inte sova utan vaknade lite nu o då o grät. Till slut fick han sova halvt sittande lutad mot mig o kunde då sova men blev därför inte någon sömn för mig. Vid 6 på morgonen fick maken ta över så jag kunde sova 1,5 timme o när klockan ringde (dottern skulle på förskola idag) så fattade jag inte alls varför jag ställt den.
Resan hem var inte alls rolig när Niilo är sjuk, han skrek mesta delen o ville inte sova, tror att medpassagerarna var rätt less på oss men vad ska man göra när man har ett sjukt barn.
Skulle så gärna vilja säga att resan för övrigt var superhärlig men det kan jag inte . Barnen turades om att vara sjuka så känns som jag tillbringat största delen av semestern på rummet. Båda gick på penicillin ett tag så hade larm på telefonerna för att inte missa tiderna.
Men hotellet var lika bra som vi mindes o åker gärna tillbaka dit o hoppas på mindre sjukdom.
Visst hann vi med en hel del sol o bad också så kan inte säga att jag ångrar att vi åkte dit men hade önskat att ungarna hade hållit sig friska.
Förlåt för ett klagoinlägg, skriver väl lite positivare när jag fått sova en stund
Azurea: Vill bara skicka varma kramar och med tanke på det du gått igenom var våra prövningar på resan ingenting att klaga över!