villsågärna38 skrev 2015-02-12 05:59:43 följande:
Hur har er natt varit ? Jag somnade 21 igår. Var så trött på kvällen och sen ammat 23.30 och 04.30 (Lovisa somnade 19.30). Helt ok men nu vaknade jag igen av stt Lovisa bajsade Hon bökar och frustar 10 minuter innan Trodde hon ville amma sen men nej så nu har jag eg bara lite svårt att somna om. Hoppas ni har haft en bra natt!!
Kram
Hoppas du kunde somna om till slut.
Här har natten varit helt Ok, förutom att strömmen gick kl 7...Innan vi hann med kaffet
Sedan när maken skulle iväg till jobbet och jag till hunddagiset så gick inte garageporten att få upp, så det var bara att vänta...Till slut kom strömmen tillbaka kvart i nio, så snabbt ute för att köra ut bilarna innan den gick igen!! Som tur är fick jag en efterlängtad kopp kaffe på dagiset, morgonen räddad!
Blev rejält förbannad på Fortums bemötande, som är arrogant och de verkar strunta i sina kunder. Grejen är den att det är minst femte gången sedan våren som vi har haft strömavbrott, senast i över 7 timmar i November!!! Men de har ju ingen konkurrens så det är inte så märkligt...
Ja, ja, hoppas resten av dagen blir bättre. Just nu sover Victor, få se vad vi hittar på under dagen, vädret är tråkigt här, blåsigt och grått.
Kram på er!