villsågärna38 skrev 2015-02-08 07:51:11 följande:
God morgon vänner!!
Hur har ni haft det i natt? Här är vi trötta idag. Lovisa ammade varannan timme från 01.30 i natt så tur jag somnade 21.30 iaf. Somnade i soffan, en klassiker Och storasyster hade mardröm och var vaken mellan 04-05 så maken är också helt slut idag. Vi fick sova till 07.15 idag iaf och jag och barnen slappar i sängen nu och kollar film. Lovisa ammar igen!! Det måste vara Eventfasen, tillväxtperiod, magknip (hon har pruttat mkt i natt men inte gråtit) eller ont i halsen eller nåt. Så här ofta brukar hon ju inte amma iaf. Får se hur dan blir.
Härligt med babysimmet Irma!!
Kramar till er alla
Oj vilken natt! Hoppas ni får lite vila på dagen. Jag tycker Adam äter mindre än förut hur det nu är möjligt och då han sover längre pass så spänner brösten mer. I går somnade han kl 21 hos min mamma, sov hela vägen hem och sov till kl 02, ammade och somnade om och sov till 07 låg sedan och jollrar till 8:30 och sov tills nu, hör honom vakna just nu.. Kan ju vara så att jag pumpat några nätter och det ökat produktionen? Igår var jag ju borta ca 4 h, Adam vägrade flaska men var inte gnällig. När jag kom tillbaka ammade han 15 min sen somnade han och sov 2 h! Igår kanske han åt 6 ggr samanlagt och brukar ju äta mer men det är nog bara en tillfällighet..
Ha en fin dag! Solen skiner här på västkusten, hoppas den gör så hos er också!
Kram