• Sillavi

Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015

glader skrev 2015-01-27 14:43:03 följande:

Någon som har testat babyvakten Philips Avent SCD 505? Har just beställt den så säg att den är bra i så fall smile2.gif
    Vi har märkt att Hedda störs lite av oss när hon sover så hon ska snart få börja sova i sitt eget rum och då är det här ett måste... Gillade att den hade vaggvisor också som hon gillar smile1.gif

Hittade den här, verkar väldigt prisvärd! http://www.bäst-i-test.se/Babyvakt

Spännande m eget rum den är säkert toppen. Vi har Philips scd 600 en m bildmonitor. Lätt d bästa köpet i kategorin babyprylar ????
  • Sillavi

God morgon alla fina morsor

Var längesedan jag skrev ngt. Känner att tiden bara rinner ur händerna och blir svårt att följa allas inlägg men då och då har jag försökt att vara inne o läsa. Dock har jag haft problem m appen o inloggning.

Hursomhelst så vill jag gratulera dig judda till bebisen <3 stort grattis

Bengalen - grymt duktig du är som fått igång mjölken, heja dig.

Tyra är en väldigt nöjd bebis. Helt olik sin syster vilket är såååå skönt. Vi sitter varje kväll och undrar när bakslaget ska komma. Hon sover ca 6-7 h innan hon vill äta och ibland blir d var tredje men sen vi slutade m pencillin och bytte d dropparna så sover hon mkt bättre.

Svar på tråden Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015