Måste jag betala 1200 kr för nåt jag inte beställt?!
Verkar inte finnas några negativa omdömen om dom på nätet, inte vad jag kunde finna ut ialla fall.
Det i sig är ju märkligt om de är såna som lurar på kunder saker de inte beställt.
Tycker du ska ringa och prata med dom ts, det kan ju röra sig om ett missförstånd. Det vet man ju aldrig.
Även om du hade tackat ja så har du rätt att ångra dig efteråt. Jag har en gång tackat ja till ett erbjudande som jag sen kom på inte alls stämde överens med det jag ville ha. Men tänk på att du måste vara ihärdig. De kommer försöka lura dig till att du måste gå med på köpet men tro inte på dem. Det är deras sätt att övertala dig och hoppas på att du inte har koll på vad som står i konsumentköplagen (eller vad den nu heter) Oavsett hur mycket du har sagt ja från början (som du inte ens har gjort) så har du rätt att häva köpet.
Ja, det kan vara ett missförstånd, men borde jag bestrida fakturan ändå så som Konsumentverket föreslår att man ska göra över mejl?
Ångerrätten på 14 dagar... ska jag ta upp det om jag ringer imorgon? Ska jag fortfarande skicka ett mejl idag där jag bestrider fakturan?