Omöjlig kamp om mitt kejsarsnitt?
TS!Jag har bara läst igenom din trådstart och jag vill dela med mig om min resa som jag gick igenom med mitt andra barn som föddes för snart ett år sedan. Det var en helvetesresa från dag ett tills jag födde mitt barn, om en kamp att få ett KS. Jag blev nekad, i två olika län, av två olika läkare. Träffade precis som du en osympatisk aurora bm och sedan var resan igång.
Jag startade denna tråden, där kanske du kan få lite tips och råd...
www.familjeliv.se/forum/thread/71289532-kampar-for-ett-ks-men-ar-sa-radd-nagon-mer
Men jag vill även påpeka, att om det nu inte blir ett beviljat snitt för din del, så kan du försöka få igenom ett snittkontrakt. Det fick jag till slut, och det blev en riktigt fin förlossning trots allt.
Önskar dig lycka till!
(och det där man läser om i var och varannan tråd om att "bara du inte viker dig i frågan så de ser din osäkerhet...så kommer det att gå bra" är som ett slag i ansiktet att läsa.
Jag och min man gjorde verkligen precis ALLT i vår makt för att få ett beviljat ks, och blev ändå nekade. så det är inte alltid så lätt, jag tror tyvärr att det hela handlar om vilken läkare du träffar. Vi hade oturen att träffa överläkaren på Östra i GBG som sa nej, vilket resulterade i att ingen annan läkare heller kunde säga ja. "jaha, men har HON sagt nej..?? ja, nä men då gååår det ju inte förstår du..."