Omöjlig kamp om mitt kejsarsnitt?
hej..
vist man kan få skader i underliv å massa sånt men väldigt få får det..
jag var livrädd när ja skulle ha mitt första barn ja va 18 skulle bli 19.. jag vakna kallsvettig på nätter.. sedan så blev ja igång satt fick tabl bakom livmoderstappen.
fick ont på natten i magen de sa att de var för värkar.. jag var ensam där i ett rum å blev rädd.. jag tål sjukt mkt smärta å när de sa de ej va värkar så trodde jag de va ngt fel..
i panik ringer ja på klockan å vill de ska ta ut henne svaret ja fick var - bara så du vet blir de mkt värre sedan..
ca 1 timma senare ringer ja min vän å vill hon kommer dit..
då fick ja lustgas när de såg henne å första undersökningen på mig. de såg huvudet.. detta tog 3h från ja kände ngt i magen till min tös kom..
med pojken min valde ja ett annat sjukhus.. detta tog 8 h han vägde 5185 g å allt gick smidigt å bra go personal som famms där på ett snällt sätt..
jag är ej förstörd där nere hade själv tyckt de kunde skita i sista stygnet fick 3 st för har ont av sex då ja alltid går sönder.. har alltid vart liten där nere å ingen skillnad idag..
3 förlossningen blev snitt.. tvillingar å de låg på tvären så hade ej ngt val
kom in med störtblödning så blev lite tidigare.. när de skulle sätta edan så gick nålen av
3 försöket lyckades det.
ja fick ligga på uppvak utan mina barn å fick se dem när ja kunde röra på tårna.. kommer upp till bb bara 1 bebis där.. vill träffa min andre pojk som är på neo då säger de att ja ska kunna gå.. 4 h senare knacka ja på deras rum å tala om att ja går..
idag har ja ingen känsel i magen å stygnen hugger ibland
vi ska ha barn igen å denna gången hoppas ja på hem förlossning