• amaarfocak

Erfarna av Propavan?

Tjena!

Jag fick gör några dagar sen Propavan utskrivet av min läkare för sömnbesvär. Har använt Zikoplon som funkade suveränt men eftersom Propavan inte är vanebildande så ville hon att jag skulle ta dom istället.. Ska ta 2 st 30-60 minuter innan läggdags men jag ligger ändå vaken i timmar. Tog de runt 22 igår och jag somnade vid halv 4.. hur har ni upplevt Propavan och hur många kan man egentligen ta för att inte överdosera? Vill ju kunna sova..

• Svar på tråden Erfarna av Propavan?
  • amaarfocak

Jag vet att Propavan är en sömntablett men man ska ju bli trött av den också. Kan inte heller säga att jag sover bättre med Propavan

• amaarfocak

Usch vad jobbigt.. jag börjar fundera på ifall ja är immun mot propavan.. nu har det gått snart två timmar sen jag tog den.. känner absolut ingenting..

• amaarfocak

Tack så jättemycket allihop! Jag snackade med min läkare och hon skrev ut Atarax och sa att jag skulle prova dom eftersom de inte ger en massa myrkrypningar. Hade panik i kroppen inatt och kunde inta alls sova, det kröp något fruktansvärt så jag fick ta en zopiknol bara för att somna och slippa myrkrypningarna..

Svar på tråden Erfarna av Propavan?