Inlägg från: Anonym (m) |Visa alla inlägg
  • Anonym (m)

Haha bjuder på denna...

jag har en som jag nog tror jag skrivit om på forumet förut

jag och en kollega skulle på en jobbresa, hennes man körde oss till flygplatsen. Jag hade inte träffat honom innan. 
    Ca ett år efter detta, springer jag på kollegan + make på stan en söndag. Jag hälsar på kollegan och tittar på hennes man, ler och sträcker fram handen för att hälsa. "ja vi ha ju inte träffats", säger jag. 
    De ler lite mot varann och hon säger. "jo det har ni"
    Jag känner verkligen inte igen honom! inte ett dugg! Söker febrilt i min hjärna, men nej. Jag (mitt dumma nöt!) öppnar då munnen (håller ff hans hand b.t.w) och säger "nej, det har vi inte"
    Då börjar de flina mera. Min kollega småskrattar och säger "jo, det var han som körde oss till flyget förra året"

Jag står ff med hans hand i min, ser antagligen helt nollställd ut för jag minns verkligen inte!, öppnar munnen (och här borde jag verkligen ha lagt ner!) och säger "nej, det gjorde han inte"

Då börjar de två gapskratta och jag får ju bara inse att jag har gjort bort mig. Jag blir generad, släpper hans hand och ber om ursäkt. Ljuger och säger "jaa, NU minns jag, det var ju DU"  (men jag mindes honom inte alls, inget minne av hans ansikte över huvud taget. Skäms

Svar på tråden Haha bjuder på denna...