Han vill knappt längre!
Sitter i samma situation, och det har varit så här i några veckor nu. Total torka i flera veckor är inte världens roligaste grej. Är i v.39 nu dock så förhoppningarna finns ju ändå om att snart så kanske.. Han har dock förklarat det hela med att det inte beror på att han inte tycker att jag är attraktiv (även om jag tycker att det känns som det). Han säger att jag är lika attraktiv som tidigare och att jag är finast i världen osv. Men att anledningen till att det har blivit så pass mycket mindre nu är helt enkelt för att han inte riktigt orkar. Jag har blivit så pass stor och orörlig så det blir helt enkelt jobbigare för honom (enligt honom). Så han vill, men känner att han inte orkar (min egna lilla latmask, hahahah).
Dessutom så påstår han att det inte är lika skönt längre som det var tidigare. Att det känns som att han ska krossa bebisen, så det finns lite rädsla inom honom också.
Men men, är väl kanske inte så mycket att göra något åt. Har hört rykten om att det är rätt vanligt bland män att helt plötsligt få minskad sexlust när deras kvinna blir gravid..