Han vill knappt längre!
Hej alla! Jag och min sambo är precis över 20 båda två, och väntar nu vårt första barn till sommaren.
Vi har båda alltid haft en stor sexlust, och många dagar har det blivit 3-4 omgångar innan vi känt oss nöjda, vi kunde helt enkelt inte låta varandra vara! Men enda sen jag blev gravid (vecka 13 nu), så har jag märkt en markant minskad lust hos honom. Jag däremot, är kanske t.om kåtare än vanligt, trots att jag blir större och inte känner mig riktigt "säker" i min kropp just nu.
Jag försöker ta initiativ, men blir 95% av gångerna alltid nekad. Och när han väl tar första steget, vill jag inte säga nej, för då vet jag inte när jag får ligga nästa gång. Jag har frågat om det beror på att jag är gravid och att han kanske inte är lika "sugen" på mig pga det, men han säger givetvis att "nej så är det verkligen inte!" - men det känns så konstigt att detta kom i samband med plusset?
Detta får mig givetvis att känna mig ännu mer oattraktiv än vad jag redan gör av naturliga skäl pga graviditeten, jag har alltid tyckt att sex är en viktig del i ett förhållande. Men just nu känner jag mig bara ledsen och nedstämd! Går inte många minuter innan det är i tankarna igen. Jag onanerar någon gång om dagen numera, för att hålla mig tillfredsställd, annars hade jag väl gått under helt. Men det är ju fortfarande inte samma sak som när han tar på mig.
Någon som varit i liknande sits?