Mina *STORA* svaghet
Jag är mitt inne i mitt bantande men börjar det vankas SEMLOR!!! Det är min akilleshäl!
Hur står ni emot???
Jag är mitt inne i mitt bantande men börjar det vankas SEMLOR!!! Det är min akilleshäl!
Hur står ni emot???
Nu är iofs inte semlor något för mig. Men jag älskar chips. Och jag låter helt enkelt bli att gå igenom den sektionen av affären. Det borde funka för semlor med
Säger som IsDimma, låt bli att gå förbi semlorna och blunda när du ser dom. Min stora svaghet är godis och så länge jag undviker det så går det...
Men det är något speciellt med bilden av semlor. Dom är nästan magiska. Titta på bilden, det ser nästan ut som två perfekt fyllda kvinnobröst. Gräddiga och härliga. Man vill liksom bara suga tag =)
Semlor är nästan det vidrigaste jag vet så just dom är inga problem att motstå. Bakelser och muffinshyllan får jag inte ställa mig och glo i däremot för då är det nästan alltid kört.
Semlor är nästan det vidrigaste jag vet så just dom är inga problem att motstå. Bakelser och muffinshyllan får jag inte ställa mig och glo i däremot för då är det nästan alltid kört.
Nja,alltså jag menar en småkaka,typ mördegskaka med mandel inuti. Tusan att jag inte kommer på namnet,jag brukar mest peka på den på konditorier.
Nja,alltså jag menar en småkaka,typ mördegskaka med mandel inuti. Tusan att jag inte kommer på namnet,jag brukar mest peka på den på konditorier.
Ja,men den smakar väldigt lite mandel annars hade jag inte ätit den heller.
Provade googla en gång till och hittade bild på den-Milanopinne heter den!
För mig är semlor