Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Svårt att svara på, men jag skulle lita på er digitala.
Svårt att svara på, men jag skulle lita på er digitala.
Jag måste få rådfråga er. Plussade i söndags. Fått svagare på gravtesterna och sen negativt. Ingen blödning. På gyn tyckte de att det var jättekonstigt! Ska dit imorgon EM. De sa att om jag får en blödning och har ont skulle jag söka akut. Jag förstår inte riktigt? Någon som vet...
Ja då var ägglossningen över för denna månad. Nu är det bara att hålla tummarna. Känns som en evighet tills man kan ta ett test...
Plussade igår. Så glad. Men orolig för missfall efter förra månadens missfall. Men DET ska lyckas å bli underbar liten bebis i mars.
Jag väntar på ÄL efter mitt senaste missfall! Den är försenad tyvärr. Så inget plus här tyvärr. Hur går det för dig?
Mensen skulle ha kommit idag men ingen mens har kommit.den har kommit exakt på dagen dom senaste 3 månaderna. Tog ett gravtest nu i em men det va negativt???? så det är väll bara vänta på mensen då...
El kan jag va gravid fast det visade negativt idag??
Plussade igen igår, direkt efter MF utan mens. Fick starkare plus idag också.
Fick gravid 1-2 på det digitala testet i morse.
Shit, tankarna bara snurrar.
Godmorgon tjejer :)
Testade imorse (det testet som ligger nederst, det översta är från i sön runt lunchtid) fortfarande svagt tycker jag iaf, men värt att köpa cb dig tills på Tors (troligen bim) tycker jag.. Vad tror ni? Jag har ingen direkt erfarenhet av dessa vanliga från RFSU....
Plussade imorse! :D BF 15 maj 2016 :)