Inlägg från: Elyssa81 |Visa alla inlägg
  • Elyssa81

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Svårt att svara på, men jag skulle lita på er digitala.

• Elyssa81

Jag måste få rådfråga er. Plussade i söndags. Fått svagare på gravtesterna och sen negativt. Ingen blödning. På gyn tyckte de att det var jättekonstigt! Ska dit imorgon EM. De sa att om jag får en blödning och har ont skulle jag söka akut. Jag förstår inte riktigt? Någon som vet...

• Elyssa81
    Syoss skrev 2015-07-08 21:56:36 följande:
    Jobbigt att inte veta smile4.gif din kropp kanske inte förstått själv än vad som händer, så kanske att blödningen kommer igång snart? Hoppas du kan få lite svar hos gyn imorgon. Är det missfall på gång så beklagar jag verkligen. Många kramar!
    Jag är helt säker på att det är missfall. Man här inte blanka tester i v6. Men jag vill bara att det ska komma ut av sig självt! Förra gången blev det skrapning efter misslyckat med cytotec. Jag har redan ställt in mig på ett misslyckande även denna gång och vill gå vidare till nya försök.
  • Elyssa81
    misslina skrev 2015-07-09 09:43:19 följande:

Ja då var ägglossningen över för denna månad. Nu är det bara att hålla tummarna. Känns som en evighet tills man kan ta ett test...

Lycka till! Perioden mellan ÄL och BIM är jobbigast!

För mig kom blödningen igång i dag i alla fall så det känns som en lättnad. Då kommer förhoppningsvis ägglossningen igång om ett par veckor igen!
  • Elyssa81
    vilsenipannkakan skrev 2015-07-09 15:47:06 följande:
    Lycka till med nya försök! Hur känns det?
    Det känns helt ok! Är på semester nu. Så skönt att vila från skaffa barn tankarna. Hoppas på en liten i april .
  • Elyssa81
    NellieMeja skrev 2015-07-13 11:48:34 följande:

Plussade igår. Så glad. Men orolig för missfall efter förra månadens missfall. Men DET ska lyckas å bli underbar liten bebis i mars.

Stort grattis!!
  • Elyssa81

Jag väntar på ÄL efter mitt senaste missfall! Den är försenad tyvärr. Så inget plus här tyvärr. Hur går det för dig?

• Elyssa81
    Gullego1 skrev 2015-07-30 23:37:29 följande:

Mensen skulle ha kommit idag men ingen mens har kommit.den har kommit exakt på dagen dom senaste 3 månaderna. Tog ett gravtest nu i em men det va negativt???? så det är väll bara vänta på mensen då...

El kan jag va gravid fast det visade negativt idag??

Jag var det förra månaden, men det slutade i missfall. Jag plussade först på BIM + 3.
  • Elyssa81
    Sötebröd skrev 2015-01-21 08:22:59 följande:

Fick gravid 1-2 på det digitala testet i morse.

Shit, tankarna bara snurrar.

Stort grattis!!
  • Elyssa81
    Inheaven skrev 2015-08-15 17:12:41 följande:
    Har hon fått bebisen nu?
    Oj, såg inte att det var gammalt. Skyller på gravidhormonerna
  • Elyssa81
    Hummingbirden skrev 2015-08-18 05:11:26 följande:

Godmorgon tjejer :)

Testade imorse (det testet som ligger nederst, det översta är från i sön runt lunchtid) fortfarande svagt tycker jag iaf, men värt att köpa cb dig tills på Tors (troligen bim) tycker jag.. Vad tror ni? Jag har ingen direkt erfarenhet av dessa vanliga från RFSU....

php8dzuPA22964.jpg

Jag har alltid fått mkt starkare streck på andra gravtest än RFSU. Tror absolut du kan testa ett digitalt!
  • Elyssa81
    bjorkken skrev 2015-08-26 11:56:09 följande:

Plussade imorse! :D BF 15 maj 2016 :)

Stort grattis! Kan det verkligen stämma med 15 maj? Jag plussade för två veckor sen och har BF typ 16 april.
  • Elyssa81
    bjorkken skrev 2015-08-26 14:00:48 följande:
    Ja jag har väldigt tidig ägglossning :) hade min senaste mens 10 aug
    Då förstår jag .
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)