Inlägg från: minahjärtan0609 |Visa alla inlägg
  • minahjärtan0609

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Välkmmen. Vi panerar också sladdis. Våra barn är födda 06 och 09

Zesssan skrev 2015-03-16 20:02:22 följande:

Hej tjejer?? jag vill också vara med???????????????? Jag har två pojkar födda 05 och 08. Och nu har vi äntligen bestämt oss för att skaffa en sladdis?????och börjat att mysa...Igår hihi. Vi är otroligt sugna på en liten dotter denna gång ???? så vi testar lite olika taktiker här. Sedan blir det var det blir så klart ???? någon mer som planerar en sladdis.???

• minahjärtan0609

P tracker heter min. Tycker den är bra.

Neprome skrev 2015-03-16 09:09:10 följande:

Ni som använder appar vilken/vilka har ni? Finns ju en hög att välja på ;)

• minahjärtan0609

Oj va spännande Lotie!

Zessan- har en av varje så det spelar ingen roll vilket kön det blir, bara det blir. Slutade med p-piller i november. Så det försöket kanske inte räknas. Första riktiga försöket i dec. Så detta blir tredje eller fjärde försöket. Beroende hur man ser på det. Har bim på fredag.

Just nu har jag absolut inga symptom. Inte heller någon PMS. Finns förhoppningar denna gången. Orkar dock inte måla upp falska förhoppningar så jag testar tidigast på fredag.

Håller tummarna att vi all plussar denna månaden ????????????

• minahjärtan0609

Jag är 35 och känner mig jättestressad över min ålder. Tänk om jag är för gammal...

Vi har velat fram och tillbaka i två år. Fast i ärlighetens namn så är det först nu som det känns 100. Vi har haft så många andra projekt med flytt och jobbbytet. Nu har jag landat och det skulle funka perfekt med en paus i karriären.

• minahjärtan0609

Grattis till dig med! Vilken lycka!

lotie skrev 2015-03-18 12:49:52 följande:

Jaaaa:) vilken lycka, tredje gången gillt!

Man vill ju skrika till hela världen att man är gravid men vi vill gärna hålla det hemligt denna gången. Har inte gått tidigare då jag spytt i v 6 redan. Mår redan illa men hjälper att äta Hela tiden:)

Hoppas graviditeten och förlossningen också går bra denna gången!!

• minahjärtan0609

Jag tog ett test idag på eftemiddagen, kunde inte låta bli... Tyckte mig ana ett svagt streck... Testar på söndag nästa gång men känner mig hoppfull

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)