Inlägg från: Elyssa81 |Visa alla inlägg
  • Elyssa81

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

WiMe06 skrev 2015-05-21 20:55:49 följande:
    Jag körde med äl-test. Men mu börjar man ju förstå lite varför alla säger att det är lättare att räkna om man låter det gå en mens emellan mf och my grav. Han kunde inte mäta fostret eftersom det var så litet så han mätte hinnsäcken och det kanske påverkar resultaten lite? Vi får se vad dem säger den 3 juni, nytt vul då.
    Skönt att du fick ett till VUL så snabbt. Håller tummarna för att hen växer som den ska därinne!
  • Elyssa81
    MSL82 skrev 2015-06-09 17:42:21 följande:

Testat nyss och ett tydligt pluss kom direkt:) Känns helt overkligt. Jag som inte fick utslag på ÄL testerna.

Grattis! Vad roligt!
  • Elyssa81

Vi går nu mot andra försöket efter missfallet. Känner att jag hämtat mig bra nu och ser fram emot ägglossning efter helgen.

• Elyssa81
    gullan83 skrev 2015-06-18 22:50:32 följande:

Hej plussade imorse bim på söndag

Grattis! Vad roligt!
  • Elyssa81

Nu är ÄL över för min del och jag hoppas på ett plus om en dryg vecka eller så. Andra försöket efter missfallet! Känner att graviditetslängtan är stor nu. Kan vara skönt att få göra bort de första jobbiga månaderna på semestern istället för när man jobbar!

• Elyssa81
    LillaMininr3 skrev 2015-06-21 22:20:14 följande:

Hej!

Följs gärna åt, är det första försöken denna månad?

????

Andra försöket för mig efter missfallet i v 13. Blev gravid direkt i februari, men det gick inte så bra! Hoppas nu på en marsbebis!!
  • Elyssa81
    minneli skrev 2015-06-23 08:03:44 följande:

Vi hann inte börja försöka på riktigt... Jag fattar ingenting! :D phpSRqhqM44597.jpg

Grattis
  • Elyssa81

Jag plussade idag och är i v 4+5. BF är den 7 mars. Två månader efter mitt MA. Nu får alla hålla tummarna för att det går vägen nu!

• Elyssa81
    Elyssa81 skrev 2015-07-05 16:53:57 följande:

Jag plussade idag och är i v 4+5. BF är den 7 mars. Två månader efter mitt MA. Nu får alla hålla tummarna för att det går vägen nu!

Tog ett nytt gravtest imorse som visade svagare. Ett jätteljust streck! Hade en rosa flytning igår också! Det är helt kört nu va?
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)