Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tog ut min spiral i fredags och har fått en blödning idag. Ska inte ha mens förrän om 9 dagar. Någon som vet om det är normalt eller inte?
Tog ut min spiral i fredags och har fått en blödning idag. Ska inte ha mens förrän om 9 dagar. Någon som vet om det är normalt eller inte?
Fattar inte.. vi hade sex för tre dagar sedan och även för två..
Jag mådde illa dagen efter dirrekt efter sexet,var hemma från jobbet i tisdags. Jag tänkte att nu är det magsjuka på G. Men det hände/händer inget!!!
Igår fick sambon komma med Mc Donalds MAT för jag mådde så illa att jag inte kuna äta det jag hade med mig. Låter som jag är sken gravid :P för inte kan det hänt något redan? har ÄL idag enligt min app,sedan vet man inte exakt om man inte testar sig...
.
Jag har fått missfall. V 6. Känns jättetråkigt! Framförallt jobbigt fysiskt med alla hormoner och allt blod.
Det kom dock inte som en chock. Jag kände redan i början av veckan att det kändes fel att jag inte började må illa. Jag har ju varit gravid två gånger tidigare och instinkten känner hur det ska kännas. Igår började jag blöda, kraftigt och plötsligt.
Barnen har svårt att förstå hur det kunde hända. Min 9 åring vill veta precis hur det går till och vad som händer så nu kan hon allt om graviteter på gott och ont.
Vi kommer att ta nya tag så fort kroppen är redo och då ska vi vänta med att brätta för barnen till v 12.
Är ändå glad att vi berättat för de vuxna i vår närhet så förstår de varför vi inte är på topp denna påskhelg.
Idag var jag hos gyn och fick pergotime! Skönt att inte behöva göra en utredning en tredje gång Men vi börjar ändå inte förrän maj/juni
Hade inget gravtest hemma så tog ett äl- test. Har hört överallt att de kan ge utslag på graviditet. Men det visade negativt, tror ni man kan vara gravid ändå?
Hade jag blivit gravid enkelt på 1-3 försök så hade jag också planerat. Men vi har behövt lite hjälp så därav vårt novemberbarn och decemberbarn
Nu fick vi pergotime på en gång så vi hoppas kunna planera lite bättre å därför väntar vi till slutet på maj/juni innan vi börjar försöka
Härligt att ni är så peppade inför bebisbak!
Här har sonen på 3.5 år ögoninflammation och feber sen i söndags. Vi har även en tjej på 15 mån som är grinig pga tänder. Vi har haft jobbiga nätter men klarat det bra. Vi har kunnat ta ett barn var. Blev lite rädd för hur det blir om vi får en trea? Vill så gärna ha en till bebis men blev lite orolig över att räcka till.
Mensen kommer nog ikväll hmm
Förlorade min lilla Meya som var nr2 den 19e mars. Hon föddes med ett oupptäckt kromosomfel och somnade in 25 minuter efter förlossningen. Smärtan är fruktansvärd men vi är ändå ense om en trea.
Igår hade jag äl och väntan på bin känns oändlig!
Jag har plussat!!!! Så glad (samtidigt rädd för ytterligare ett missfall) men underbart att det gick så fort.
Lycka till för er andra som är nära bim.