Inlägg från: Elyssa81 |Visa alla inlägg
  • Elyssa81

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Vi försöker fortfarande. Är på första försöket. BIM 9-10 mars. Är helt klart skengravid :). Tänkte väl testa i slutet av nästa vecka.

• Elyssa81
    Syoss skrev 2015-03-10 09:17:51 följande:

Hur gamla är dina första två? smile1.gif

De är 5 år och snart 8 år. Längtar efter att kunna berätta för dem. Det blir efter v 12. Väntan blir lång nog ändå för dem. Svårt att hålla hemligt för åttaåringen. Han hänger med på så mkt.
  • Elyssa81

Vi berättade också för våra små i helgen. De blev också överlyckliga. Ritar teckningar på bebisar i min mage. Mycket gulligt. Är i v 8 och tiden sniglar sig fram. Men magen växer otroligt snabbt med trean måste jag säga. :)

• Elyssa81

Jag har alla symtom man kan få typ. Kraftigt illamående, trötthet, skitstor mage redan, fast jag är ganska smal i grunden. Har gått upp två BH storlekar redan. Är i v 8 och är livrädd för tvillingar.

• Elyssa81

Jag får hoppa tillbaka in i tråden igen. Var med i januari/februari.

Fick ett MA konstaterat i v 11+6 i söndags natt och har fått cytotec som tagit ut allt förhoppningsvis. Har nästan inga blödningar kvar nu. Ska på återkoll på torsdag och hoppas att allt är klart så att det ska gå att invända ägglossning igen.

• Elyssa81
    Mammis2011och2015 skrev 2015-05-07 06:22:41 följande:

Dags att ge upp hoppet om denna månaden....

Bim-4 och heeeelt blankt testa-tidigt

Lika bra det. Imorgon begraver vi Meya och jag vill bara gå under

Ettbarnihimlen.bloggplatsen.se phpwVJBdF32914.jpg

Det är en sådan hemsk händelse ni varit med om. Beklagar innerligt. Jobbigt att mensen kommit. Jag förstår om ni vill bli gravida så snart som möjligt. Stor kram!

Hoppas begravningen blir som ni vill ha den. Det sista en människa vill är att begrava sitt barn!

Får ni någon samtalskontakt?
  • Elyssa81

Jag tror jag haft min första ÄL efter mitt missfall, igår eller idag. Hoppas jag kan bli gravid direkt, men samtidigt så är det inte fel om det går en månad till heller så att kroppen får återhämta sig lite mer. Håll tummarna för mig. Skulle vara fint med en februaribebis. Mina andra är födda i mars och april, så lite jäktigt med kalas nästan samtidigt, men det blir ju ännu värre om BF blir i mars eller april.

• Elyssa81
    WiMe06 skrev 2015-05-19 10:54:20 följande:
    Inget mer blod nu, har tid till gyn på torsdag så då hoppas jag få se ett hjärta som slår för full kraft.
    Vad skönt att höra! Jag håller tummarna
  • Elyssa81
    Jelu skrev 2015-05-19 20:10:45 följande:
    Håller tummarna för dig att du får ett +

Jag har bim fredag nästa vecka.

Känns väldigt länge tills dess. En evighetslång väntan.
    Jag har BIM nästa lördag. Segt med väntan.
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)