mariatheresia skrev 2015-11-16 23:50:21 följande:
Min kropp spelar mig ett spratt. Bim idag men redan i fredags röriga på pappret och klarat mig med trosskydd i 4 dagar nu men normalt efter 2 dagar har jag syndafloden och måste byta en gång i timmen + äta cyklo f för att inte natten ska bli bara toaspring. Jobbigt men nu ja den e helt väck. Ska testa imorgon så får vi se
Jobbigt när kroppen gör så där!
Jag har också väldigt rikliga blödningar (och långvariga - runt 8-10 dagar på 28-30 dagars cykel...) Men jag tänkte på att du skriver att du tar Cyklo F, som är svindyra. Du kan få samma läkemedel på recept av din husläkare på vårdcentralen =)
Orkide skrev 2015-11-17 11:13:40 följande:
Idag var jag på gyn och tydligen är inte allt ute efter missfallet.. Så fått tabletter att ta nu, återbesök måndag. Är inte allt ute då blir det skrapning. Vill bara gå vidare!!!
Men fasen vad mycket du fått gå igenom =( Hoppas verkligen att allt kommer ut med tabletterna och håller tummarna för att det tar sig igen efter att det är klart! Jag hade den turen med minstingen, hon blev till direkt efter ett missfall, ingen mens mellan =)