Inlägg från: NellieMeja |Visa alla inlägg
  • NellieMeja

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Hej hoppar gärna in här om jag får. Har två flickor sen innan. Å nu vill vi gärna ha en 3 goding blev inget plus nu i mars så hoppas på april å det blir 4 försöket. Om jag minns rätt så har vi lyckats på 4 försöket med de andra 2.

• NellieMeja

Har nu haft min ägglossning kände av den rejält så hoppas vi prickade rätt å att det tar sig. Nu en lång väntan till bim. Den 17/4

• NellieMeja

Ååå blir knäpp på mig själv genom att gå känna efter symtom. När jag vet med mig och från mina förra gravidte ter att jag inte har känt av att jag har varit gravid från och med v14 någonting då foglossningen startade.

• NellieMeja

Väntan är hemsk tycker jag gillar inte detta. Men hoppas att det snart tar sig. Tycker oxå det är skönt att få läsa å skriva här. För inga av våra vänner planerar eller vill ha en 3:a. Men på jobbet har dom listat ut att vi har planer för en 3:a eftersom jag gått upp till heltid. P det har jag bara gjort när det ska bli barn hihi. Sen har jag svårt å dölja båra planer när de frågar inget pokerface här inte.

• NellieMeja

Åå denna väntan på Bim är piss om jag får vara ärlig blir knäpp snart. Känner molvärk idag å direkt tappar jag hoppet fast bim inte är förrän nästa helg. Försöker å inte tänka på det så mycket å njuta av mina fina barn jag har. Men tankarna smyger dit än då. Å måste det ta sig snart. Lite gnäll från mig idag :(

• NellieMeja

Skit Tack kroppen för skit start på denna långhelg fick spottings nu 2 dagar innan bim. Skit kropp. Förra gången kom den 3 dagar efter vad håller den på med kroppen. Annars är som en klocka å kommer på dag 26 när man vill ha mens. Blir så less. Detta tar psykiskt att skaffa barn. Tur är att min stora goding fyller 7 år imorgon så det blir kalas hela helgen.så man har något annat å tänka på. Å nu ska här hoppas i den stor studsmatta vi köpte förra helgen. Har inte vågat ifall vi hade lyckats som jag trodde kände. .

• NellieMeja
    minahjärtan0609 skrev 2015-05-15 12:54:59 följande:

Hur har det gått? Har mensen kommit igång? Jag fick också spottings den dagen jag skulle fått min mens men det blev aldrig mer.

Japp mensen kom tyvärr igång blä. Så det blir nya tag igen å vänta på ägglossning som kommer i slutet av maj Gahh Skit kropp är rejält ovän med den nu som inte lyder å fattar att den ska bli gravid..
  • NellieMeja

Här är det ägglossning tider. Så nu ska här mysas i dagarna som kommer å hoppas att det blir en bebis. Så kroppen lyd nu.

• NellieMeja

Blir ingen februari bebis här i allafall negativt på gravtest idag å bim imorgon. Ååå tycker att det borde gå bättre dom här försöken eftersom jag jag gått ner en hel del vikt sen dom andra försöken plus att jag var rökare (slutatde naturligtvis när jag blev gravid). Men är nu 35. Min sambo säger att då kör vi vidare. Han tar det mycket lättare än jag. Medan jag har detta i mitt huvud hela tiden gahh blir galen. Å vi prickar verkligen in ÄL oxå. Negativa fröken

• NellieMeja
    MSL82 skrev 2015-06-07 15:39:56 följande:

Förstår hur du känner. Är samma här, sambon e inte så "panikig" som jag är. Även om han verkligen vill också. Undrar om det blir värre eftersom det är jag som testar med stickor och därmed analyserar mer. Lycka till i a f. Hoppas på pluss framöver :)

Min sambo vill verkligen oxå men är så lugn med detta. Det var han även när vi hade bebisverkstad för att få dom andra två. Men det är nog så med mig oxå att jag räknar dagar tar tester mm att man tänker mer på det å blir knäpp. Medans han frågar bara när det dax att mysa. Skönt å höra att andra är i samma sits. Å lycka till du med å hoppas pluset dyker upp snart
  • NellieMeja
    WiMe06 skrev 2015-06-13 10:06:49 följande:

Nelliemeja - grattis, vad roligt

Tack så mycket. Är skakis här hemma. Men så lyklig
  • NellieMeja
    Oliven2011 skrev 2015-06-13 12:00:29 följande:

Tydligen var det så!!! Helt chockad :) men superglad!

Grattis till pluset. Vilken härlig lördag det blev:)
  • NellieMeja

Blev ingen februari bebis ingen tredje goding. Missfall här. Men vi försöker igen. Men så besviken å arg just nu

• NellieMeja

Hej

WiMe06 skrev 2015-06-16 07:45:49 följande:

Oj vad härligt med alla pluss här inne. Grattis till alla.

Nelliemaja - usch vad tråkigt. Kramar till dig!

V 10 idag och imorgon blir det tidigt inskrivning. Min bm går på semester sen så därför tig vi det nu.

Hej. Har för mig att oxå du nyss haft missfall men blev gravid igen på första försöket. Ger mig hopp att det går lika snabbt för mig. För jag vill verkligen inte att det ska 6 mån igen till nästa plus.
  • NellieMeja
    Orkide skrev 2015-06-21 16:18:09 följande:

Mensen kom nu Så ledsen

Skit mens. Vi får hoppas att juli är våran månad
  • NellieMeja
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-21 17:33:27 följande:

Grattis knittgirl :)))

Tråkigt Orkide.. :(

Jag är i v5 (4+4) och känner typ inget.. lite trött och någon gång mått lite illa.

Ska man inte känna mer än så nu??? Blir lite nervös. Köpte nya test som fortfarande visar ganska svagt streck (starkare är förra gången ) . Blir nervös.. känns som att tecknen borde vara tydligare. .

Funderar på att köpa ett cb digitalt som visar veckor. Se vilken vecka den visar.

Mina två lyckade gravidte ter har jag inte känt mig gravid alls. Inga känningar alls. Jag mår inte illa får inga ömma bröstet eller något. Fören jag kommit in i v12 -13 då foglossningen kommer. Så man behöver inte ha massa symtom eller känningar.
  • NellieMeja

Plussade igår. Så glad. Men orolig för missfall efter förra månadens missfall. Men DET ska lyckas å bli underbar liten bebis i mars.

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)