Inlägg från: Ananasen |Visa alla inlägg
  • Ananasen

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Jag hoppar gärna med här om jag får! :)

Längtar efter trean, har en dotter född i mars -11 och son född juni -14.

Första försöket i feb nu, men mensen kom.. Så nya tag efter denna gång :)

• Ananasen
    jagmamma skrev 2015-02-19 08:13:29 följande:

Här var det troligen ÄL igår eller natten till igår eftersom ÄL test var typ positivt seeent i måndags kväll, positiva hela tisdag och negativt igår morse. Fick till det lördag, tisdag och igår så nu är det bara att hoppas att det räcker och vill bli bebis nu detta andra försök, annars väntar vi till maj minst :/

Dagarna är så långa tills man kan börja testa ????

Håller tummarna! :)

Väntan innan man kan börja testa är så lång.. Jag kan knappt låta bli, men ska försöka behärska mig den här gången och testa järnet med ägglossningstester ist :)
  • Ananasen
    lotie skrev 2015-02-19 17:09:02 följande:

Ringde Gyn idag och hoppades få komma dit och få hjälp med ägglossningstimulerande medicin. Men de sa nej fast jag blivit lovad innan. De hjälper inte till med syskon alls utan jag får söka mig privat! Då tar det tid och kostar pengar så nu känns det inte som vi får fler barn:(
    Så ledsen nu. Ska ringa en privatklinik imån och hoppas få hjälp. Vill ju försöka denna månaden!!

Nej vad tråkigt att höra, hoppas att privatklinikenn kan ge possitivt besked.

Dåligt att de ej ville hjälpa er :(
  • Ananasen
    momsan skrev 2015-02-28 12:18:59 följande:

Vilka är kvar i tråden och fortfarande försöker? Hur har det gått för er TS?

Nykomling och är kvar ;)

Försöker för fullt, var inte längesen mensen var heller men håller på med ÄL-tester dagligen för att försöka få in rätt dag.. Vill ju så gärna!

Hur går det för er? :)
  • Ananasen
    Elyssa81 skrev 2015-02-28 12:29:52 följande:

Vi försöker fortfarande. Är på första försöket. BIM 9-10 mars. Är helt klart skengravid :). Tänkte väl testa i slutet av nästa vecka.

Åh vad spännande, håller tummarna! :)
  • Ananasen
    lotie skrev 2015-03-03 21:19:58 följande:

Träffade världen dummaste läkare idag som frågade om jag tävlade om att få barn tätt eller skulle ha 3 barn innan 30. Han ville inte erbjuda mig hjälp även om jag betalade så vi får försöka själva och hoppas det tar sig annars blir det väl inga fler barn:(

Hade en stor äggblåsa han trodde skulle släppa snart men äl testerna visar inget och det borde det ju göra 24-48 timmar innan. Kommer testa både morgon och kväll nu ifall jag missar den.

Fy vilken trist läkare :(

Hoppas det tar sig ändå!

ÄL-testerna visar inget här heller.. Hoppas snart iaf.
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)