Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Jag och min man planerar nummer 3.
Idag tog jag ut spiralen och beräknar att få mens till veckan. Mina barn fyller 8 år respektive 5 år i mars/april.
Jag och min man planerar nummer 3.
Idag tog jag ut spiralen och beräknar att få mens till veckan. Mina barn fyller 8 år respektive 5 år i mars/april.
Vi tänkte också först vänta till april-maj, men samtidigt när man väl har bestämt sig är det svårt att vänta. Mina andra två fyller i mars/april och det vore ju bra om inte alla fyller samtidigt. :D Min äldsta son är över 140 cm och han kan nog sluta med barnstol när bebisen kommer så visst blir det trångt i bilen men det går nog. Jag blir 34 år i år och är rädd för att det blir svårt för mig att bli gravid. Svårt att tänka på annat när man väl bestämt sig :).
Sen passar det mycket bättre för mig med jobbet ju tidigare bebisen kommer, vilket också känns som en press.
Jag läste en artikel att de som är födda i november hade högst inkomst. Så jag oroar mig inte för det. Bara RS-viruset känns läskigt.
Nu har jag shoppat ägglossningstest på nätet. Känns spännande.
Dock har jag haft jätteont i magen/illamående sedan jag tog ut kopparspiralen och svullen som en liten gris. Fick en liten blödning efter att den var ute, men väntar på mensen som borde komma i dagarna.
Massor: samma som för mig, bara min mens kommer som beräknat strax.
Jag kommer börja med ägglossningstest i mitten av nästa vecka. Vill att det ska gå så fort som möjligt nu när vi väl bestämt oss.
Jag känner också lite stress för ett tredje barn. Nu har allt lugnat ner sig. Barnen är mkt självgående och man börjar bli lat. :D
Båda mina blev till på andra försöket, men jag var ganska mycket yngre då, så man vet ju inte om det kommer att gå alls :(.=
Jag har väldigt oregelbunden mens och tycker det är bra med ÄL-test just av den anledningen. Jag blir inte mer stressad av ÄL-testerna. Jag gillar att ha kontroll. :)
Hej på er! Plussade svagt förra veckan men efter en helg av avtagande symptom testade jag negativt nu på morgonen :( Har som små värkar från och till så bara vänta på blödningen...
Vi har ett starkt namnförslag till trean: Axel Erik. Tjejnamn vet vi inte ännu, men det finns ju tid att fundera.